Ik kwam een vriend van me tegen op het station. Iemand waar ik vaker topics over had gemaakt dat ik hem zeg maar een soort van richting Omnia had gepushed toen ze een nieuwe didgeridoo speler nodig hadden en zij hebben hem sinds kort officieel aangenomen dus nu zit hij in de band, wat super gaaf is trouwens .
Hij vertelde me dat ik een stap verwijderd was van de nieuwe cd van Omnia. Zoals ieder jaar brengt Omnia een nieuwe cd uit op een festival genaamd ‘CastleFest’ wat in feite een middeleeuws pagan festival is. Ik snapte er dus geen drol van maar toen vertelde hij me dat hij de nieuwe cd in zijn rugzak had zitten zodat hij die aan zijn moeder kon laten zien .
Het is zo irritant dat ik het letterlijk bijna kon aanraken, ruiken, zien, voelen en horen. Maar aangezien ik er al ruim een half jaar op wacht kunnen die paar dagen er ook nog wel bij ..
Hebben jullie dat wel eens gehad dat je iets bijvoorbeeld heel graag wilde hebben, en dat het gewoon letterlijk binnen handbereik lag maar dat het nog niet mocht en je toch nog moest wachten een x aantal dagen?
En voor diegenen die Omnia kennen/luisteren; Ben je benieuwd naar de nieuwe cd? En kom je volgende week naar CF. Zoja? Welke dagen? En blijf je dan op de CFcamping of reis je gewoon heen en weer?
[ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:07 ]
Wie du mir, so ich dir.