• Sarita is zoals sommigen al weten, op vakantie met de boot van haar gezin. Gister legde ze aan in Aarle - Rixtel, wat vlak bij Helmond is, dus kwam ze met de fiets naar de stad in Helmond en ontmoette daar Hung en mij. Aan mij de eer om een leuk topic aan te maken. :3

    Eerst zijn we een beetje door de stad gaan lopen, ik had boeken gereserveerd bij de bieb, terwijl Hung en Sarita daar illegaal op internet zaten. Daarna wilde we wat gaan eten, eerst liepen we bij Bakkerij Bart binnen, maar daar was het zo druk, dat we maar naar de Subway zijn gegaan. Sarita moest twee keer naar de wc, waardoor ik op moest staan, zucht. O, de vrouw die ons hielp kende trouwens het verschil tussen een kalkoen en een kip niet. Maar goed, het eten was lekker. Daarna gingen we een ijsje eten bij een Italiaanse ijssalon, Sarita had o.a Coca - Cola, maar volgens haar komt die na een tijdje (zowel letterlijk als figuurlijk) je neus uit. Ik had smurfen, waardoor mijn tong prachtig blauw kleurde. Toen besloten we een weddenschap te houden. Ik zei, dat als Sarita een bepaalde vraag (zie je zo) zou stellen aan een mevrouw, dat ze dan van Hung een gratis ijsje kreeg. Sarita vond dat prima, stond op en stelde doodserieus de vraag. 'Mevrouw, bij dat Spaghetti ijs, zitten daar ook gehaktballen bij?' Eigenlijk moest ze er nog bij zeggen dat ze namelijk vegetariër was, maar we hadden de opdracht goedgekeurd. Dus kreeg ze een ijsje, toen zijn we bij de AH XL sushi en drinken gaan halen, toen terug naar de stad en weer terug naar de AH, omdat Sarita haar fietssleutel kwijt was. WE FOUND IT! We hebben een leuk vreugde dansje gedaan om het te vieren. Sarita wilde nog even "planken" en toen zijn we naar de Mac gegaan, omdat eten nu eenmaal awesome is.
    Vervolgens gingen zowel Sarita als Hung mee naar mijn huis, om de logeer hond (Speedy) uit te laten. Eigenlijk zouden Sarita en Hung daarna naar huis gaan, maar omdat het onweerde, bliksemde en keihard regende, bleven ze nog even, ze zijn net weg. We hebben hier nog allerlei filmpjes gemaakt, die jullie vast nog wel te zien krijgen, als ik klaar ben met bewerken.:'D

    Al met al, was het gewoon kei gezellig!*O*

    Dus, wat hebben jullie vandaag gedaan?
    (bloos)


    everything, in time

    Aawh, dat klinkt heel leuk!
    Ik heb vandaag mijn kamer geschilderd. (:

    Kapot gegaan van buikpijn op vakantie, lol. Ik wil ook een meeting. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    klinkt leuk allemaal, maar ik snap niet dat jullie de hele tijd zaten te eten. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Vervelen ;D en gevoel hebben dat ik het ben D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MONSTERBEAR schreef:
    klinkt leuk allemaal, maar ik snap niet dat jullie de hele tijd zaten te eten. :'D


    Nou, we aten steeds maar een beetje hoor. Het is niet zo dat we bij de Mac een heel menu op hebben.:'D
    En het was verspreid over een zeer lange dag.:3


    everything, in time

    Wat een wannabe meeting, je deed bijna hetzelfde als met mij en sebas, origineel hoor.... :'D
    Grapje <3, fijn dat je het zo leuk had. ^^

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, we aten steeds maar een beetje hoor. Het is niet zo dat we bij de Mac een heel menu op hebben.:'D
    En het was verspreid over een zeer lange dag.:3

    ja, daar ging ik van uit. maar nog steeds is het grappig dat jullie op 3 plaatsen zijn geweest om te eten (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    ja, daar ging ik van uit. maar nog steeds is het grappig dat jullie op 3 plaatsen zijn geweest om te eten (krul)


    Hahaha, al het eten is zo lekker. Dus het is zo moeilijk om te kiezen!:"D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahaha, al het eten is zo lekker. Dus het is zo moeilijk om te kiezen!:"D

    Jij kunt het makkelijk hebben, dat scheelt! :'D
    Als je maar een plekje hebt bewaard voor een milkshake vrijdag. :9~

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:03 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahaha, al het eten is zo lekker. Dus het is zo moeilijk om te kiezen!:"D

    so true!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Stelletje vreetzakken. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Stelletje vreetzakken. (cat)

    Hoor wie het zegt... (cat)
    Vreetzakje. :9~

    Tsss. Maandag was ík met Sarita, en IK hoefde tenminste niet te delen met HUNG.

    Monchoutaart schreef:
    (...)
    Hoor wie het zegt... (cat)
    Vreetzakje. :9~

    Shhh! (cat)


    Where there is a sea there are pirates...