• Met een nieuw liedje, genaamd: "My Moment."
    Goed, het is beter dan Friday.
    Maar ik weet niet wat ik ervan moet denken, eerlijk gezegd.
    En ga niet direct zeggen, dit ga ik bij voorbaat al niet kijken, want het is echt beter dan Friday. En het is op een of andere manier ook laf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Prongs schreef:
    Even een boodschap van Rebecca Black aan de wereld.
    Achja, ik vind het nog steeds geen speciaal liedje, zoals zij geen speciale performer is. Hoewel het beter is dan Friday -wat overigens niet erg moeilijk kon zijn- vind ik het nog steeds een kutlied.


    Waarom luister je er dan naar?!xD


    There is nothing more badass than being yourself

    HeffronDrive schreef:
    (...)

    Waarom luister je er dan naar?!xD

    Omdat ik het een kans wilde geven?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aah, is dat dan effe jammer. Ik dacht Sirius. D: Die meid weet ook niet echt van stoppen, hé? Achja, sws beter dan "Friday" (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Op zich zingt ze niet eens heel slecht, maar die hoge noten en die autotune flatteren haar niet, nee.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Nee, echt niet nee serieus nee


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Beter gezongen dan Friday.
    Maar Friday is waaay more epic (nerd).
    Drie keer raden wat voor dag het vandaag is...


    No growth of the heart is ever a waste

    njah... ik vind het nou niet echt een liedje waarvan je denkt; ooh dit is goed!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Friday blijft beter. Ik vind dit zo'n zeurliedje: "Ja, ik ben alsnog beter dan jullie, omdat ik lekker door blijf zingen ondanks dat jullie mij proberen te stoppen."
    Okay, ze is minder awkward voor de camera en ze klinkt WAAAAY te volwassen voor haar leeftijd, maar dit liedje haalt nooit de views in van Friday.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Friday blijft beter. Ik vind dit zo'n zeurliedje: "Ja, ik ben alsnog beter dan jullie, omdat ik lekker door blijf zingen ondanks dat jullie mij proberen te stoppen."
    Okay, ze is minder awkward voor de camera en ze klinkt WAAAAY te volwassen voor haar leeftijd, maar dit liedje haalt nooit de views in van Friday.
    bij friday waren de views ook niet omdat het zo goed was, maar eigenlijk omdat het gewoon te grappig was om die te horen om dat die best slecht was.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    In Friday heeft ze een zware stem. (krul)


    Smile and live.

    riverdale schreef:
    (...)bij friday waren de views ook niet omdat het zo goed was, maar eigenlijk omdat het gewoon te grappig was om die te horen om dat die best slecht was.
    Haha ja, maar het maakte haar wel beroemd xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wizardry schreef:
    Aah, is dat dan effe jammer. Ik dacht Sirius. D: Die meid weet ook niet echt van stoppen, hé? Achja, sws beter dan "Friday" (:


    Ik dacht al dat ik de enige was die meteen aan Sirius moest denken =)
    En verder, het is inderdaad wel beter dan Friday, maar dat is niet moeilijk. Ik vind het geen mooi nummer.