• Ja, als ik móést kiezen, duizende topics over Justin Bieber (verhalen) of duizende topics over Harry Potter (verhalen), wat nu is. Dan sméek ik werkelijk om Bieber.

    Dingen als Twilight, Harry Potter en dergelijke, die verhalen over boeken/films en/of hun onoreginele acteurs vind ik wel zó kut om te lezen :'D
    Geef me dan maar One Direction, All Time Low, Justin Bieber, Tokio Hotel, etc.
    Ik mis die overvloed aan Bieber en Tokio stories (huil)
    WHO AGREE?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let it come and let it be

    ME. (cat)


    To infinity and beyond •

    Godver neen éindelijk eens wat minder van die janet hier en jij wilt het terug? DDD:


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is dat toch! D:
    Wat heeft iedereen toch met die verhalen, ga toch naar de bieb een boek lenen. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Delirious schreef:
    Godver neen éindelijk eens wat minder van die janet hier en jij wilt het terug? DDD:

    Nou, liever dan Harry Snotter en Twilight (huil)


    Let it come and let it be

    Trouwens! De 3 eerste in de Top 5 zijn Bieber-verhalen, dus ik begrijp je probleem niet.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 23:58 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wat is dat toch! D:
    Wat heeft iedereen toch met die verhalen, ga toch naar de bieb een boek lenen. D:

    Ga jij voor mij in de Bieb een leuke FanFiction zoeken? Want FanFictions vind je daar niet.


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    Wat is dat toch! D:
    Wat heeft iedereen toch met die verhalen, ga toch naar de bieb een boek lenen. D:

    Dude, dit is een verhalensite?xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Godver neen éindelijk eens wat minder van die janet hier en jij wilt het terug? DDD:


    Are you lost?

    Captain schreef:
    Trouwens! De 3 eerste in de Top 5 zijn Bieber-verhalen, dus ik begrijp je probleme niet.

    Ik praat over het forum? Die hele Top 5, daar kijk ik niet naar om, pure vriendjespolitiek.


    Let it come and let it be

    Delirious schreef:
    (...)
    Dude, dit is een verhalensite?xd

    Datdus.


    Let it come and let it be

    Delirious schreef:
    (...)
    Dude, dit is een verhalensite?xd

    Ja, maar ja. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Me not.
    Ik ben harry potter/Twilight fan ;D al mag er wel minder story gezocht topic's zijn o-o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hou eens op met zeuren allemaal. Van zeuren is nog nooit iets beter geworden. Echt word er zo ziek van. Als je geen hp wilt maar bieber kijk je ergens anders, zoek je beter what ever maar hou op met zeiken.
    Eerst is er te veel van dit dan te veel van dat het is ook nooit goed he.
    Je kan nu eenmaal niet altijd krijgen wat je wilt, want weet je wat zo is het leven. Dus leer er maar me leven.
    Doe er wat aan of zwijg! Zeiken is toch zinloos!

    Zo dat moest er even uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Hou eens op met zeuren allemaal. Van zeuren is nog nooit iets beter geworden. Echt word er zo ziek van. Als je geen hp wilt maar bieber kijk je ergens anders, zoek je beter what ever maar hou op met zeiken.
    Eerst is er te veel van dit dan te veel van dat het is ook nooit goed he.
    Je kan nu eenmaal niet altijd krijgen wat je wilt, want weet je wat zo is het leven. Dus leer er maar me leven.
    Doe er wat aan of zwijg! Zeiken is toch zinloos!

    Zo dat moest er even uit.

    Ze zeurt niet, ze zegt dat ze het jammer vindt.
    Trouwens, wat heeft het serieuze leven hiermee te maken, we zitten op het internet. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    MrsLovett schreef:
    Hou eens op met zeuren allemaal. Van zeuren is nog nooit iets beter geworden. Echt word er zo ziek van. Als je geen hp wilt maar bieber kijk je ergens anders, zoek je beter what ever maar hou op met zeiken.
    Eerst is er te veel van dit dan te veel van dat het is ook nooit goed he.
    Je kan nu eenmaal niet altijd krijgen wat je wilt, want weet je wat zo is het leven. Dus leer er maar me leven.
    Doe er wat aan of zwijg! Zeiken is toch zinloos!

    Zo dat moest er even uit.

    Met het verkeerde been in bed gestapt? (cat)

    Sorry dat ik mijn mening geef, ik wou enkel weten wie het met me eens was. Ik weet net zo goed als jij dat al die topics nu niet stoppen. Maar van jou reactie, word dáar iemand beter van? Née! Enkel chagerijniger. Wat jíj nu doet is zeiken, wat ík in dit topic doe, is om meningen vragen.
    Punt.


    Let it come and let it be