Die geweldige thuishulp kwam langs en wat een lapzwans is dat. Ik haat hem, ik haat hem echt. Als hij mijn hulp moet zijn, dan gaat het dus nooit beter he. Tenzij ik hem als menselijk boksbal mag gebruiken, want wat een eikel is dat zeg.
Ik vertelde dus dat ik het niet zag zitten om met hem te gaan praten over mij, over mijn problemen en over mijn geheiemen, omdat ik hem niet vertrouw. Eerste indruk is voor mij heel belangrijk en mijn eerste indruk van hem was ontzettend slecht. Zegt hij doodleuk: 'Dat maakt niet uit, we gaan gewoon verder.' Aha, hulp zonder vertrouwen. Fijn
Gelukkig is er vandaag nog wel iets heel goeds gebeurd, ik heb bijna twee woede aanvallen door die kerel gehad, maar ik kon het inhouden. Dat is nog nooit in mijn leven gebeurd dat ik een woedeaanval binnen kon houden en nu zelfs twee keer achter elkaar. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mezelf helemaal op zat/zit te vreten, maar goed. Het is een begin.
Volgens mij zit hij hier nog steeds beneden en als hij niet snel oprot krijgt hij een klap zo.
Even voor de duidelijkheid, ik ben nu niet chagrijnig, ik wil gewoon die kerel uit dit huis hebben. Helpen jullie mee? ; D
Ik ben gemeen xoxo