• Haaii.
    Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
    Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
    Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
    wie wilt er mee doen en helpen?
    of heeft ideeën?

    Xxx

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Oké :3
    Misschien moeten we gezamelijk een soort mini-'invasie' beramen. Van Europeese kindjes die aantonen hoe zeer ze ze missen. Ontieglijk veel 'we miss you guys' filmpjes, bewerkte foto's. Lekker lullen over ze op allerlei europeese sites, als hun team van organiseerders het in de gaten krijgen, gaan ze nadenken over de verkoopcijfers en heb je meer kans op een Tour door Europa. :Y)


    ohhw ik wist niet dat BillVerstand er ook al iets had op gereageerd xD,
    maar goed, dat kunnen we idd doen, en dat is ook zo ongeveer onze bedoeling ^^

    ik kan t filmpje ook op Youtube zetten.....anders raak ik in de war met alles


    I Love You

    Ik help mee!


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    BillVerstand schreef:
    (...)

    idd ook een leuk idee:Y)


    Met die puzzel is idd wel een leuk idee, maar ik denk dat je het simpel moet houden, anders komt het nooit bij de jongens aan.
    Ik denk dat we met z'n allen iets groots moeten doen dat veel indruk maakt.
    Filmpjes zijn er namelijk al zoveel.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    JKxxPrinsesa schreef:
    (...)

    Met die puzzel is idd wel een leuk idee, maar ik denk dat je het simpel moet houden, anders komt het nooit bij de jongens aan.
    Ik denk dat we met z'n allen iets groots moeten doen dat veel indruk maakt.
    Filmpjes zijn er namelijk al zoveel.



    dan nog :P
    we willen gewoon laten weten dat we er ook nog zijn.
    we zijn al bezig mt een fillm :P


    I Love You

    Eigenlijk, zat ik net te denken..
    Moeten we met z'n allen iets doen dat het zó groot is, dat het voort op het nieuws komt en dan kunnen ze niet meer om ons heen:Y)


    alleen wat doe je dan....:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Het enige wat tot nu toe heeft geholpen is bij mijn weten handtekeningen verzameling of 'n filmpje dus ik zou het echt niet weten.
    Ik wil wel mee doen als je een namenlijst ofzo maakt bv
    ik mis ze ook verschrikkelijk, mr ik vrees dat we alleen mar kunnen wachten. Ik vertrek morgen naar Duitsland om de jongens hun geschiedenis nog is op t snuiven
    Xx
    (cool)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    JKxxPrinsesa schreef:
    Eigenlijk, zat ik net te denken..
    Moeten we met z'n allen iets doen dat het zó groot is, dat het voort op het nieuws komt en dan kunnen ze niet meer om ons heen:Y)


    alleen wat doe je dan....:P

    dan moeten we gewoon samenkomen in een stad met borden , spanddoeken en megafoons en we doen allemaal TH-kledij aan en gaan zo met de hele groep de straen op , dat komt wel op het nieuws dan in België of het Duitsland of Amerika bereikt weet ik niet..daar vrees ik voor :s Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Het enige wat tot nu toe heeft geholpen is bij mijn weten handtekeningen verzameling of 'n filmpje dus ik zou het echt niet weten.
    Ik wil wel mee doen als je een namenlijst ofzo maakt bv
    ik mis ze ook verschrikkelijk, mr ik vrees dat we alleen mar kunnen wachten. Ik vertrek morgen naar Duitsland om de jongens hun geschiedenis nog is op t snuiven
    Xx
    (cool)


    we zijn al bezig met iets!
    het hoeft niet perse dat ze moeten komen maar we willen gewoon laten weten dat wij er voor hun zijn en nog altijd aan hun denken en dat ze ons ook niet moeten vergeten!!!

    maar als er iemand mee wilt doen moetie dit lezen:
    maak een korte fan brief max 200 worden! + een foto van jezelf en vergeet je naam niet! we maken dus een fanvideo! en hebben nu al 20 mensen die mee doen!
    het is de bedoeling dat je niets zelf stuur maar naar mij toe, dus als je mee wilt doen krijg je mijn email!
    laat het even weten.


    Voor mij hoeven ze niet te komen als ze niet willen maar ik wil dat ze weten dat wij om hun geven en er hier ook nog fans zijn:Y)


    I Love You

    Ik ga het op facebook zetten, en die dingen naar jullie doorsturen dat andere mensen op sturen! :)


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Ik doe mee (:

    help mee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    help mee


    we zijn al bezig met iets!
    het hoeft niet perse dat ze moeten komen maar we willen gewoon laten weten dat wij er voor hun zijn en nog altijd aan hun denken en dat ze ons ook niet moeten vergeten!!!

    maar als er iemand mee wilt doen moetie dit lezen:
    maak een korte fan brief max 200 worden! + een foto van jezelf en vergeet je naam niet! we maken dus een fanvideo! en hebben nu al 20 mensen die mee doen!
    het is de bedoeling dat je niets zelf stuur maar naar mij toe, dus als je mee wilt doen krijg je mijn email!
    laat het even weten.

    Voor mij hoeven ze niet te komen als ze niet willen maar ik wil dat ze weten dat wij om hun geven en er hier ook nog fans zijn


    I Love You

    maar wat is dan het idee?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    maar wat is dan het idee?



    dat zeg ik net ^^


    I Love You