• Ik heb al zolang geen topic meer aangemaakt, jeej! :'D

    Anyway, we gingen een paar dagen geleden de laatste Harry Potter film zien. En we zaten in een erg rustige zaal (als je mij en mijn zus even niet meetelt) en toen dat ene deel kwam waar Harry de Elder Wand overwint van Voldemort, dan vliegt die zo over naar Harry en dan is er zo'n lange stilte.
    Wel, toen Harry het uiteindelijk ving, was er weer zo'n stilte en mijn zus maakte zo'n huilgeluidje en begon héél hard te klappen. O__o
    En ik werd hysterisch en wilde haar stil krijgen, maar ik kon alleen maar lachen.
    Zij deed het ook alleen omdat ze het "grappig" vond. :')
    Echt, wat een bitch hé? Ö

    Die mensen in de zaal moesten ons wel haten. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahaha, da's zo annoying in de bios :'D Ik lag echt fucked up dubbel toen Voldemort op zo'n vage manier Avada Kedavra riep naar Harry. En iedereen was like: omfg en ik van: Holy crap, ik bescheur 't 'm hier van het lachen :'D En mijn moeder: Waarom lach je?


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha het klinkt grappig.
    Ik had ook van die hele vage momenten waarop mensen naar me keken van "waarom lacht zij?"
    Bv
    - toen die draak die ene Goblin roosterde
    - Voldemort's lachje toen hij Neville uitlachte

    en er was nog iets maar dat ontgaat me even :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahahaha, ik vind je zus echt geweldig nu! Een vriendin en ik kunnen ook zo irritant zijn in de bioscoop, dus laat ik het daar maar niet over hebben! Als ik bij mezelf in de bioscoop zou zitten, zou ik mezelf ook haten, dus ja! Haha :'D

    C18 schreef:
    Hahaha, da's zo annoying in de bios :'D Ik lag echt fucked up dubbel toen Voldemort op zo'n vage manier Avada Kedavra riep naar Harry. En iedereen was like: omfg en ik van: Holy crap, ik bescheur 't 'm hier van het lachen :'D En mijn moeder: Waarom lach je?

    I know! Ik moest ook een lachje onderdrukken toen hij zo riep: Mmmmmheeeeeeeeeewaaada Kedavra! :'D
    Ik begreep echt niet waarom hij het zo moest doen. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Dursley schreef:
    Hahahaha, ik vind je zus echt geweldig nu! Een vriendin en ik kunnen ook zo irritant zijn in de bioscoop, dus laat ik het daar maar niet over hebben! Als ik bij mezelf in de bioscoop zou zitten, zou ik mezelf ook haten, dus ja! Haha :'D

    Ik heb precies hetzelfde! Ik praat de hele tijd tijdens de film en ik zit echt luidop te lachen en te gillen, echt wtf. x'D
    Niemand wil ooit een film met mij gaan zien omdat ik zo lastig ben dan. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Daar had ik bij willen zijn. :'D

    hahaha geweldig. Eerst maakten een vriendin en ik ook hele rare geluiden bij een film waardoor we steeds moesten lachen.
    Ik moest ook echt lachen toen Voldemort Draco ging knuffelen, zo heel awkward, maar volgens mij was ik een van de weinige die dat grappig vond :')


    As travars

    Grimshaw schreef:
    hahaha geweldig. Eerst maakten een vriendin en ik ook hele rare geluiden bij een film waardoor we steeds moesten lachen.
    Ik moest ook echt lachen toen Voldemort Draco ging knuffelen, zo heel awkward, maar volgens mij was ik een van de weinige die dat grappig vond :')

    Daar ging ik nu ook eens plat mee :'D

    hhaah ik en een vriendin zaten egt een keer bij zo'n hele saaie film enzo en toen werden we melig en het was best wel druk dus die mensen keke ons echt de hele tijd met zo'n hatelijke blik aan:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben 2x geweest en ik begon 2x te klappen toen Ron en Hermelien kusten. En toen Voldie lachte en hij Draco een knuf gaf lagen mij zus en ik echt in een deuk. En toen hij die toverstok brak deden wij zo'n gebaartje uit mean girls op hetzelfde moment zonder het af te spreken en dat was ook zo hilarisch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    C18 schreef:
    Hahaha, da's zo annoying in de bios :'D Ik lag echt fucked up dubbel toen Voldemort op zo'n vage manier Avada Kedavra riep naar Harry. En iedereen was like: omfg en ik van: Holy crap, ik bescheur 't 'm hier van het lachen :'D En mijn moeder: Waarom lach je?

    Haha. Dat had ik dus ook bij dat moment x) Alleen lachte ik niet hardop :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moest zó hard lachen om Marcel als hij ruzie zoekt met die deahteather en om Anderling als ze tegen Molly zegt "I always have to use that spell" :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    C18 schreef:
    Hahaha, da's zo annoying in de bios :'D Ik lag echt fucked up dubbel toen Voldemort op zo'n vage manier Avada Kedavra riep naar Harry. En iedereen was like: omfg en ik van: Holy crap, ik bescheur 't 'm hier van het lachen :'D En mijn moeder: Waarom lach je?



    dat had ik ook, like gaat hij van

    aaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaa kedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavraaaaaaaaaaaaaaa

    heel de zaal stil en ik zat me helemaal ziek te lachen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Droog.
    Ik ging om vier uur, er zaten niet een s15 mensen in de bios.


    Food.

    Bij de harry potter marathon gingen mensen de hele tijd klappen. De. Hele. Tijd. serieus, minstens 3 keer per film fso. Was echt zwaar irritant


    quidquid excusatio prandium pro