• Ik vroeg mij af of dat Sirius Black ooit verliefd is geworden? (: Geen idee of dat het te vinden is, maar misschien dat iemand het weet ^^


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    idontknow..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jaaaa, op James Potter :Y)

    en later Harry

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:19 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja! Op mij!(wbw)

    Alwinasaurus schreef:
    Jaaaa, op James Potter :Y)

    en later Harry


    Haha echt niet grappig :X


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Op Remus lol.
    Nee, serieus... Ik heb geen idee.


    Caution first, always.

    Celestial schreef:
    Ja! Op mij!(wbw)


    Heee, op mij ook, op ons beide dan(A)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Haha echt niet grappig :X


    Als je fanfic moet geloven wel. Lupos ook. serieus. Me zusje kan der niet over ophouden...

    En het is idd niet grappig :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Op elk meisje dat hij zag in zijn schooltijd (nerd)


    =

    CNBLUE schreef:
    idontknow..


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sirius kennende had hij alleen korte relaties. Aan zijn vrienden was hij hondstrouw, zijn vriendinnen bleven niet zo lang, denk ik. Waarschijnlijk is hij wel verliefd geweest, maar heeft hij nooit iets gehad zoals Lily en James hadden. Hij zou dat wel gevonden hebben moest hij niet in Azkaban gezeten hebben en daarna natuurlijk doodgegaan zijn c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    No idea s:


    Only those who listen can hear

    Op kleine meisjes.
    Nee, geen idee ;s


    To love is to destroy.

    Geen idee. Zou wel leuk zijn.
    Lovestory van Sirius.
    Maar volgens mij is die er niet.

    Prongs schreef:
    Sirius kennende had hij alleen korte relaties. Aan zijn vrienden was hij hondstrouw, zijn vriendinnen bleven niet zo lang, denk ik. Waarschijnlijk is hij wel verliefd geweest, maar heeft hij nooit iets gehad zoals Lily en James hadden. Hij zou dat wel gevonden hebben moest hij niet in Azkaban gezeten hebben en daarna natuurlijk doodgegaan zijn c:

    Doe maar wat zij zegtxD

    Prongs schreef:
    Sirius kennende had hij alleen korte relaties. Aan zijn vrienden was hij hondstrouw, zijn vriendinnen bleven niet zo lang, denk ik. Waarschijnlijk is hij wel verliefd geweest, maar heeft hij nooit iets gehad zoals Lily en James hadden. Hij zou dat wel gevonden hebben moest hij niet in Azkaban gezeten hebben en daarna natuurlijk doodgegaan zijn c:


    Ik denk dat je gelijk hebt 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen