Ja dit had ik gelezen:
Voor velen is FC Barcelona-trainer Josep Guardiola het beste wat hen is overkomen in de voetballerij. Bojan Krkic kon echter minder goed opschieten met de succestrainer van de Catalaanse topclub en gaf hem de schuld van zijn vertrek naar AS Roma.
"Als liefhebber moet ik erkennen dat Guardiola de beste coach ter wereld is", zei de twintigjarige Bojan op een persconferentie. "Maar op persoonlijk vlak zijn me vervelende dingen overkomen. Daarom kan ik niet zeggen, dat hij voor mij de meest ideale trainer was. Op verschillende momenten behandelde hij me onredelijk. Die handelswijze is een van de redenen waarom ik besloot Barcelona de rug toe te keren."
Guardiola had weinig oog voor Bojan, iets wat voor hem als verraad voelde. Helemaal toen hij niet mocht meespelen in de CL-finale op Wembley tegen Manchester United. "Sindsdien weigerde ik nog langer met Guardiola te praten", gaf Bojan aan. "Dat ik toen niet op het veld kwam, doet me nog steeds pijn. Het was bovendien de tweede keer dat me dit overkwam."
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.