• Rollen vr een Mini-serie.
    Het gaat over Bill en zijn Ware.x3
    IK WIL GEEN GEZAAG over ik wil iets met Bill of Tom of Georg Of Gustav, daar doe ik niet aan. Ik geef iedereen een eerlijke kans!



    #1:xNIJNTJE
    #2:SWEETxQUEEN
    #3:xGUMMYBEAR
    #4:TomAdoratie
    #5:4YoMissBitch
    #6:BlueMoon



    VOL!!


    *He's the one.

    VERASSING 2 INFO KOMT!

    Name;Paris
    Age;18
    About Myself;


    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3






    Lalalalalalalala.

    Lekker veel reacties ><


    *He's the one.

    MENSEN KOM OP!


    Lalalalalalalala.

    Verrassing 1

    Name:Raquel

    Age:16

    About Myself:Hi peepsz. Raquel is my name and i'm 16 years young ore old what ever ^^ Genoeg engels, back to Dutch ^^ Ik ben iemand die lekker doet wat ze wil en schijt heeft aan andere. Ook ben ik een behoorlijke jongensgek ^^ Maar sshhhhttt, die jongens moeten denken dat ik een heel verlegen meisje ben. Opzich ben ik best koppig en kan ik bitchy over komen, maar ik ben ook een gevoelig persoon die altijd voor andere klaar staan. Mijn familie en vrienden zijn me heilig <3 Doe hun pijn en je komt aan mij ! Verder doe ik al aan HipHop sinds me 11e en ben ik verslaafd aan milkshake's. Ooh ik word geroepen. Byeee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schat vul je de dingen dan in.<3


    *He's the one.

    OOh, ik ga is proberen hé
    Verassing 4

    name:Lynn
    Age:17
    About Myself.:
    Hii mensen,
    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen.
    x.


    The soul needs autumn.

    varrassing 3 !!! Ö


    PoisonTrash on camera

    varrassing 3 !!! Ö


    PoisonTrash on camera

    >< Vul die dingen dan in x'D


    *He's the one.

    Verrassing #6, maakt eigenlijk niet uit, maar 6 is de helft van 12 x'D

    Name; Mandy
    Age; 17
    About myself; Alohaa dudes! Mandy is de naam en ik ben 17 jaar. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens.Ik ben helemaal gek van Tokio Hotel, en dan vooral van Tom. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, en shoppen.

    Maargoed.. Ik moet gaan bubaaii! xx


    a figment of your imagination

    Name: Laura

    Age: 18

    About Myself:

    Yo, Laura in the house
    Jah zoals jullie wel door hebben ben ik dus Laura, ik ben er 18. Eindelijk auto rijden xD. Maar goed, ik boks, drum en speel bas. Dat eerste daar ben ik eigenlijk wel goed in hoor, ik heb als is er voor gezorgd dat een jonge twee weken met een blauw oog rond liep (A)(A). En drummen en bas nou jah dat komt omdat ik verslaafd ben aan muziek, net zoals aan Ducky's, jah jah Ducky's, veters, is een soort snoep, en kauwgom
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Ah jah rol nummer maak me neit uit


    Live life limitless.

    Als Niemand iets in vult kn iemand anders er mee gaan lopen omg wt zeik ik nauw x'D


    *He's the one.

    Name; Lize or Chanel kies maar :'D

    age; 13

    About Me;

    Jooo Duudes,

    Name Lize/chanel en bijnaam Ernie ^^
    ik hou van dansen en cheerleaden, ja ik weet het : HUPPELKUT !! MAAR DAT IS DUS NIET ZO. Nou, veel weet ik niet te zeggen, alleen ja die hele zever weer. Populair, goodlucking, nice, smart maaar da begint afgezaagd te worden..
    Oeps, ik moet gaan !! dansoptreden


    PoisonTrash on camera

    Oooh ik heb een rol.Nu Lieft ik jou nog meer !!<3


    The soul needs autumn.

    verrassing 3 !

    Name: Caroo

    Age:16

    About Myself: Heey Guys =D

    it's me Caroo =D
    16 jaar oud En Dol op mn broertje Pablo <3
    Ouders heb ik niet meer :( Die zijn omgekomen bij een autoongeluk, Dus nu woon ik samen met Mijn broertje Pablo Bij mijn tante en Oom,
    veel vrienden heb ik niet,
    Waarom niet ?
    Omdat k anders ben dhan anderen,
    Juist je raad ht miss al, Ik kleed mij alternatief,
    En ja Dan hoor je er natuurlijk niet bij -_-
    mrja Mijn vrienden die ik heb, Zijn o0k egt mijn vrienden <3
    Mrjaa Ik gaa! ik ga de eendjes voeren samen met mijn broertje pablo :)
    Bye !<3 #


    I solemny swear i am up to no good