• Ik ga deze week op vakantie, en nu zoek ik verhalen die ik op mijn e-reader kan zetten. Het liefst al geëindigde verhalen, of verhalen die al een heel eind op weg zijn, aangezien ik geen internet heb om ze te updaten. Ik lees het liefst
    - Harry Potter
    - Twilight
    - The Hungergames
    en ik lees géén
    - Justin Bieber en/of Tokio Hotel
    als jullie nog leuke verhalen hebben, redden jullie me van de verveeldheid (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 18:37 ]


    To love is to destroy.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 18:37 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik heb een Draco story, maar die is net begonnen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Loser Like Me rond ik deze week nog af, dus als je wilt kan je die lezen, hihi. En dan heb je ook nog Unforgetable Love van Rum, die is ook afgelopen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Marked and Bitten [Draco Malfoy]
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?


    Ik lees nu pas dat je langere verhalen wilt, excuse me.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 18:50 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pirates verhaal?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'


    She is as mysterious as a black swan
    Sommige mensen voelden zich niet meer veilig op Zweinstein. Maar het viel niet te ontkomen. De dochter van Heer Voldemort, genaamd Zara Vilijn kwam op Zweinstein. Sommige tovenaars en heksen vonden haar zo beeldschoon als een zwaan, een zwarte zwaan wel te verstaan want ze bleef een Vilijn. Andere vonden haar zo gestoord als een sadist, daarom kon ze het altijd zo goed vinden met Bellatrix van Detta. Het duurde daarom ook lang voordat schoolhoofd Albus Perkamentus zijn besluit definitief had genomen. Hij wist tenslotte wat voor een nadelen deze gebeurtenis met zich zou kunnen meebrengen. Zara word zoals de meeste al verwacht hadden, in Zwadderich geplaatst. Ze maakt haar vijanden op Zweinstein, maar ook haar vrienden. Maar Zara had geen tijd voor vrienden, vijanden en geliefden. Zara zal altijd een erfgenaam zijn van Zalazar Zwadderich, en een dochter van Marten Vilijn. Ze wist zich tegenover sommige erg mysterieus op te stellen, daardoor vonden ze haar aardig. Alleen Zara's afdelingsgenoten wisten hoe ze echt was, en dat is niet veel goeds.


    'Ik moet haar leren kennen. Het moet, oké?' Hij klonk vastberaden, dat was hij ook.
    'Ga je gang, maar weet waar je aan begint!' Zijn vriend waarschuwde hem maar het was te laat.

    © Fullblood




    She choosed the strongest
    [center]Het enige wat Kaylee wou, was een normaal leven. Ze hoopte het te vinden in Forks maar dat had ze mis. Dit verhaal draait om Kaylee Davis. De ouders van Kaylee zijn nog maar net gescheiden en haar moeder wilt zo snel mogelijk ergens anders wonen. Kaylee komt te wonen in Forks, een stadje dat totaal het tegenovergestelde is van haar vorige woonplaats Las Vegas. Kaylee word het buurmeisje van Bella Swan, die contact zoveel mogelijk wild vermijden maar dat niet red en bevriend met Kaylee raakt. Bella is Kaylee's enige vriendin.

    Kaylee heeft voor de rest bijna geen vrienden in Forks en de enige die er altijd voor haar is, is haar hondje, een Jack Russell terriër.

    Kaylee gaat naar school in Forks. Op school raakt ze in contact met Bella's oude vrienden: Jessica, Mike, Eric, Angela en Tyler. Maar ze raakt ook bevriend met Bella's nieuwe vrienden, de familie Cullen. Kaylee voelt zich vanaf het begin aangetrokken als een magneet tot de familie en vind ze erg mysterieus en interessant. Kaylee raakt vooral geobsedeerd door Emmett, de sterkste en de grootste van de familie Cullen. Maar Kaylee's gevoel zegt dat er iets niet klopt aan de familie.

    Na aanleiding van opeenvolgende gebeurtenissen, komt Kaylee de familie Cullen steeds vaker tegen. Vooral Emmett komt ze vaak tegen.


    'Ik ben levensgevaarlijk. Dit is onmogelijk.' Hij fluisterde.
    'Onzin. Ik ben wel wat gewend ondertussen.' Ze sprak het luchtig.
    Ze had geen idee waarin ze verstrikt was geraakt.

    © Fullblood


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Ik heb veel lange verhalen. :'D

    The Potters (afgelopen, 220 hoofdstukken)
    The Eyes of a Snake [Slytherin] (lopend, 72 hoofdstukken)
    This is War (onbekende personen, 60 hoofdstukken, nog één en dan is hij afgelopen)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan