Sorry voor een zeikverhaal, maar de meeste slapen en is dit het enige waar ik het kwijt kan :x
Naja, mijn vader heeft dus een NLP cursus betaald, voor, wat zal het zijn, 3000 euro? Volgens mij snapt hij geen hol van die hele cursus en wat hij daar leert, weet m'n moeder allang en leer ik dat dus onbewust van haar.
Maar, nu is het contact tussen mij en mijn vader is al kut.
Hij is de hele week al vanaf de ochtend tot en met de avond weg, omdat hij naar die kutcursus moet.
Nou ben ik vandaag met m'n moeder en oma naar Utrecht gegaan om te shoppen, niks mis mee, was gezellig.
Mijn vader zou met zijn medecurcisten uit eten gaan en pas rond 10 uur thuis zijn, wat doet hij vervolgens? Hij komt dik twee uur later thuis. Ik zit rustig film te kijken, komt mn vader binnen om te vragen hoe het was. Nou oke, ik gaf antwoord, ja was wel leuk. Ieder gaat weer zijn eigen gangetje.
Dan een half uurtje later komt hij weer naar boven denderen om me een nachtkus te geven. Ik vind een nachtkus ongelovelijk irritant en heb dat dus op een normale en rustige manier gezegd. Gaat hij boos worden dat ik daar nooit te oud voor ben (omdat ik ook zei dat ik daar te oud voor ben). Kwam er een hele ruzie uit, wat er nu even niet toe doet.
Maar het komt erop neer dat mijn vader niet geloofd in mij en hij denkt dat ik later nergens zou komen.
Hij zei letterlijk:
"Ik twijfel of jij later nog ergens zou komen."
Dat doet dus verschrikkelijk veel pijn, dus ik heb mn middelvinger naar hem toe opgestoken. En daarna kon ik naar mn moeder toe en hoef ik nooit meer terug te komen.
Hij zei: "Leuk, nog een kamer voor mezelf."
Het contact met mn familie van mn vaders kant is al bijna verwaterd. Met mijn mierenneukers opa en oma heb ik al geen contact meer, die met mijn vader zal uiteindelijk ook verwateren en met de rest praat ik nooit.
Sorry voor mijn zeiktopic, maar ik moest het kwijt.
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.