• Sorry dat ik hier steeds zo depressief praat, tenminste de afgelopen twee dagen, maar psychisch ben ik heel even geknapt. Zoals sommigen van jullie weten heb ik heftige woede-aanvallen, waarin ik echt aan álles schijt heb in mijn omgeving. Ik ben mezelf dan niet meer, het is net alsof mijn lichaam een marionet is van een ander. Na afloop ben ik de helft meestal kwijt, van wat er gebeurd is.
    Gisteren ging het te ver, veel te ver. Politie kwam langs, praatte met me. Crisisdienst van jeugdzorg kwam langs, om me te kalmeren. Mijn vriendje had het uitgemaakt, maar dat is eigenlijk goed gepraat. Hij heeft rust nodig, wil even afstand van mij, maar hij wil me wel blijven zien. We spreken één keer per week af en zodra het weer gaat vaker.
    Het knaagt alleen zo ontzettend aan mijn hart, die stem in mijn hoofd die mij dwingt het slechte te denken. Toen hij weg ging hij haat je, hij houdt niet meer van je, hij verlaat je zomaar, hij troost je niet meer, je staat er alleen voor. Ik natuurlijk overstuur, mijn vriend vroeg wat er was en ik vertelde het. Hij stelde me gerus, maar die stem die blijft aan me knagen.

Ik ben gemeen xoxo

Ik snap die stem volledig, het is gewoon onzekerheid. Natuurlijk lijkt het alsof hij je niet meer wilt troosten maar ik denk dat hij ook even aan zijn top zit, en het feit dat hij je wilt blijven zien betekent alleen maar dat hij heel veel om je geeft en je niet zomaar opgeeft. Snauw die stem daar maar mee af.
    Succses...

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik snap die stem volledig, het is gewoon onzekerheid. Natuurlijk lijkt het alsof hij je niet meer wilt troosten maar ik denk dat hij ook even aan zijn top zit, en het feit dat hij je wilt blijven zien betekent alleen maar dat hij heel veel om je geeft en je niet zomaar opgeeft. Snauw die stem daar maar mee af.
    Succses...

Ja dat weet ik, ik weet dondersgoed dat hij van me houdt. Ik kan alleen die stem niet verdragen, alsof ik mezelf in de grond wil stampen.

Ik ben gemeen xoxo

Ik ken die stem, de stem van onzekerheid. Die stem die je telkens weer naar beneden trekt. Hij heeft heel even tijd voor zichzelf nodig, hij wil je nog wel gewoon zien en dat is een goed teken. Hou je daar aan vast. En die stem, tja daar kun je weinig aan doen. Probeer hem te negeren. Stuur maar een PB als je wilt <3
    Succes

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Aarshaar schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik, ik weet dondersgoed dat hij van me houdt. Ik kan alleen die stem niet verdragen, alsof ik mezelf in de grond wil stampen.

Dat wilt die stem juist, geef er niet aan toe.
    Als je op dat soort momenten afleiding nodig hebt mag je me wel lastig vallen hoor.

Your make-up is terrible

Aarshaar schreef:
    (...)
    alsof ik mezelf in de grond wil stampen.

Je wilt niet weten hoe bekend me dat in de oren komt. Mijn zielsvriendin doet dat altijd... Die verwijt zich alles, zelfs als ze niks doet...

[ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 23:41 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Zo'n stem is irritant, het laat je voelen alsof je niets bent. Maar je bent wel degelijk iets, vergeet dat niet. En er zijn mensen die van je houden die om je geven. Ook je vriendje heeft het nu moeilijk, maar hij doet vast ook zijn best voor je. Ik hoop dat het goed komt en ik denk dat het je wel gaat lukken

Don't dream your life, but live your dream!

Als je even wilt praten, stuur me dan maar gewoon een PB

Het zal me vast wel lukken, maar ik ben van jongs af aan altijd al het pispaaltje geweest. Daardoor voel ik me ontzettend snel eenzaam en ik heb eenmaal bijna geen vriendinnen. Af en toe kan ik bij niemand terecht en dan voel ik me zo.. minderwaardig en zo verschrikkelijk eenzaam.

Ik ben gemeen xoxo

Laura :<
    Het gaat nu al bijna een heel jaar slecht met je, ik heb je lang niet meer gesproken en had gehoopt dat het nu wel beter met je zou gaan.
    Negeer die stem, hij is niet echt, hij liegt.
    Geef het niet op meid, je kunt het!
    <3

En @ dat ander topic, ik trol haar niet ja, ik ken haar langer dan vandaag. So stfu en ga niet gelijk aanvallen met woorden zoals je bent laag en tering want i didnt do anything. :l

I live for the applause, you will die for it.

Zulek stemmen of stem is zeker echt heel erg irritant. Het is onzekerhied, en vaker kan het erger worden door stress die mensen je geven en allerlei anderen dingen. En ik weet zeker dat hij wel van je houd, en superveel mensen van je houden. Maar het best eis om die stem te negeeren, terug spreken tegen die stem. Het heeft ongelijk. En als je echt nog wilt praten ofzo kan je mij ok altijd en OB sturen! Ik help graag andere! -aa-

Je bent niet de enige hoor, ik heb vaak ook last van een stem die zegt dat ik alles verkeerd doe, dat ik toch niets waard ben, dat ik mensen alleen tot last ben... Om gek van te worden!
    Bij mij help het dan om wat leuke dingen te ondernemen. Dat geeft je wat afleiding en vaak ook een beter zelfbeeld. (: Jij bent ook iemand, en je mag er zijn. Vergeet dat niet!

Misschien is het handig als je gewoon één topic maakt waarin je alles uitlegt, oké? Of je voegt wat veranderingen toe aan je oude topics, zodat er niet onnodig veel komen.
    OT: meisje, ik heb echt medelijden met je... Het komt wel allemaal op je af hè...?
    Als je wilt mag je me een PB sturen hoor, ik snap hoe je je voelt.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!