• We waren dus vandaag naar Bokrijk geweest.
    Dat was echt zo grappig! Eerst gingen we dus midgetgolven, en daarna liepen we zo door de speeltuin terug.
    En mijn zusje, vader en ik waren dus in zo'n soort klimrek geklommen. Dat was echt grappig :'D
    En daarna gingen we van de glijbaan af enz. Ja, en dat noemt zich bijna zestien. :'D
    Super happy allemaal.

    Maar goed, jullie nog wat leuks gedaan?
    Of hebben jullie ook wel eens zo'n buien? xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nooit dat soort buien. dat ben ik permanent :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Whaha lolz, klinkt gezellig! (lol)

    Hmm... ik heb me verveelt vandaag, maar toch ben ik vrolijk ;D
    En ja, ik heb vaak genoeg zulke buien ;D

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik had een keer met afval opruimen met school het werd meer spelen dan afval :3


    Shoganai i ne~

    Klinkt gezellig :3

    Maar nee, ik heb niks leuks gedaan. Ik ben alleen naar m'n oma geweest. Kom ik thuis heb ik gelijk ruzie met m'n vader, dus nee, niet echt leuk. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, ik heb gisteren gillend voor een speeltuin gestaan; 'Omg, die heeft torentjes? Dat is echt mijn droomspeeltuin!' Ik ben ook 16, haha. Ik werd ook raar aangekeken, haha. Maar speeltuinen zijn gewoon nog steeds leuk!

    Aangezien het bijna de hele dag heeft geregend heb ik niks leuks gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dursley schreef:
    Ja, ik heb gisteren gillend voor een speeltuin gestaan; 'Omg, die heeft torentjes? Dat is echt mijn droomspeeltuin!' Ik ben ook 16, haha. Ik werd ook raar aangekeken, haha. Maar speeltuinen zijn gewoon nog steeds leuk!


    Helemaal mee eens! Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn moeder en ik kunnen nog wel eens heel raar en melig doen. Mijn vader is gewoon een oude zak. Maar ik ben vandaag bij mijn vriendje geweest en dat was gezellig (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vandaag heb ik paardgereden ^^ maar eh ben wel weer eens gebeten in mijn been, gelukkig beet ie niet door, heb alleen blauwe plek en doet wel pijn xD

    En nog naar een vriendin geweest, toen nog naar mijn vriendje, en toen naar mijn zus daar gegeten, en nu logeert mijn kleine neefje bij me, en mijn vriend moet vanavond op de bank slapen gehhee


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik kan nog van die kunstjes op het klimrek, dus als ik de kans krijg zie je me wel es hangen aan zo'n ding :] Ben zelf 19.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klinkt leuk, maar nee ik heb niks gedaan. Heb alleeen bijna 10 dagen geleden mijn verjaardag gevierd ofzo, voor de rest ben ik de hele tijd thuis of buiten in de park aan het chillen in me eentje...

    Hahaha, sukkeltje. :'D
    Maar ik ben ook zo!


    Where there is a sea there are pirates...

    Tijdens kookles hielden we een sopgevecht :Y)