• damn...

    BloodyGum schreef:
    (...)

    is dit in Scheveningen opgenomen? xD


    ja...:$

    Ik houd niet van rap... zeker niet van Nederlandse.

    Horen juilie de tekst wel.

    Als je de moeite neemt om na de tekst te luisteren dan ga je helemaal mee in het verhaal

    Hale schreef:
    Horen juilie de tekst wel.

    Als je de moeite neemt om na de tekst te luisteren dan ga je helemaal mee in het verhaal

    Hmm laat me raden, het verhaal gaat over liefde, dat het uitgaat, of juist dat ze voor eeuwig bij elkaar blijven?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hale schreef:
    Horen juilie de tekst wel.

    Als je de moeite neemt om na de tekst te luisteren dan ga je helemaal mee in het verhaal

    Als ik de tekst niet had gehoord, had ik ook niet gezegd dat het onorigineel was. Dus ja, ik heb de tekst jammer genoeg wel gehoord (joehoe)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    eh, nee niet leuk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hmm laat me raden, het verhaal gaat over liefde, dat het uitgaat, of juist dat ze voor eeuwig bij elkaar blijven?


    Nee.

    Dat hij verliefd werd op een meisje. Dat ze in het begin wat gedonder hadden maar dat ze daarna wel gelukkig werden. Daarna gingen de ouders van dat meisje zich ermee bemoeien en driegen dat ze het meisje uit huis zouden laten plaatsen. Dat meisje werd bang en maakte het uit. Toen zette ze hun liefde voort in het geheim. Maar dat meisje ging vervolgens vreemd.

    Hale schreef:
    Horen juilie de tekst wel.

    Als je de moeite neemt om na de tekst te luisteren dan ga je helemaal mee in het verhaal


    Mijn zus luistert veel naar dit soort muziek en het gaat bijna allemaal over hetzelfde (voor zover ik heb gehoord, wat nogal veel is aangezien ik altijd haar muziek kan horen op mijn kamer). Liefde die om een of andere reden niet kan of dat het uit is of iets in die richting...

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Dat hij verliefd werd op een meisje. Dat ze in het begin wat gedonder hadden maar dat ze daarna wel gelukkig werden. Daarna gingen de ouders van dat meisje zich ermee bemoeien en driegen dat ze het meisje uit huis zouden laten plaatsen. Dat meisje werd bang en maakte het uit. Toen zette ze hun liefde voort in het geheim. Maar dat meisje ging vervolgens vreemd.

    Nog steeds geen sprankje origineelheid.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Apophis schreef:
    (...)

    Mijn zus luistert veel naar dit soort muziek en het gaat bijna allemaal over hetzelfde (voor zover ik heb gehoord, wat nogal veel is aangezien ik altijd haar muziek kan horen op mijn kamer). Liefde die om een of andere reden niet kan of dat het uit is of iets in die richting...


    Elk verhaal heeft een andere draai.

    Hale schreef:
    (...)

    Elk verhaal heeft een andere draai.


    Dat kan best, maar ik vind het niks... Geef mij maar rock of metal.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 15:06 ]

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nog steeds geen sprankje origineelheid.


    Wat is orgineel volgens jou?

    En hoe kan je oordelen als je de tekst niet geluisterd hebt?

    Hale schreef:
    (...)

    Wat is orgineel volgens jou?

    En hoe kan je oordelen als je de tekst niet geluisterd hebt?


    Jij legt net uit waar het verhaal van het liedje over gaat.

    is het zo moeilijk om te accepteren dat niet iedereen dit liedje leuk vindt =S?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    hooker schreef:
    is het zo moeilijk om te accepteren dat niet iedereen dit liedje leuk vindt =S?

    nee