• ik wil daar niet heen ik wil niet. Ze kunnen allemaal dood neervallen ik wil niet


    Ik ben gemeen xoxo

    Oké, uitleg of iets? Want op deze manier gelooft natuurlijk niemand je.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is vast goed bedoeld, ze kunnen je helpen? (flower)


    Has no one told you she's not breathing?

    kan ik alsjeblieft iemand bellen. ik moet het ergens kwijt ik kan niet meer typen zo.


    Ik ben gemeen xoxo

    uitleg please?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    uitleg please?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ahw, ik ken je niet maar ik zag wel topics van je D:
    Als je met een vreemde wilt praten; pb me.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beleza schreef:
    kan ik alsjeblieft iemand bellen. ik moet het ergens kwijt ik kan niet meer typen zo.


    Bel de kindertelefoon, daar kun je altijd praten.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb geen idee waarover het gaat, maar als 'ze' je in een kliniek willen stoppen, en jij wil niet... Meestal betekent dat dat je het echt nodig hebt en dat ze het doen voor je eigen bestwil


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Take a couple of deep breaths.
    De controle kwijtraken is vreselijk, ik weet het. En er is misschien maar 1 klein teentje in je hele lichaam dat beter wil worden, zorg dat het groeit, en neem de kans om beter te worden. Je wereld lijkt in te storten op dit moment. Maar zodra je die controle eventjes afstaat, lijkt de wereld op te houden, maar als je ziet wat je er voor terug krijgt, is alles het waard. You're gonna be okay.

    Mag niet tegen je wil tenzij kan bewezen worden dat je gevaarlijk bent, als ik me niet vergis. Weet alleen niet hoe t zit met minderjarigen, de legaliteiten en wetten ben ik meestal snel vergeten...

    Maar hoop dat je iemand vind om mee te praten :)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ok even rustig blijven. Ze kunnen je heel moeilijk in een kliniek stoppen als jij dat niet wilt,dan moet het al gedwongen zijn en dat gaat niet meteen. Probeer aan 'ze' uitteleggen waarom je het niet wilt.
    Als je met iemand wilt praten mag dat met wij als je wilt. Of bel een vriendin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je wilt praten kun je pb'en. En ik weet verder niet waarom, maar sterkte! En anders bel je een vriendin/vriend?


    Gradually, then suddenly..

    Ik zou proberen met 'ze' een andere mogelijkheid te vinden, waardoor je niet in de kliniek hoeft, maar toch vanaf komt van wat het probleem is. Vertel ze dat je echt niet wilt en vraag of er andere opties zijn, voor een kliniek mag je toch eigenlijk ook niet gedwongen worden?
    Als je wil mag je pb'en, heel veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Endure schreef:
    Oké, uitleg of iets? Want op deze manier gelooft natuurlijk niemand je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beleza schreef:
    kan ik alsjeblieft iemand bellen. ik moet het ergens kwijt ik kan niet meer typen zo.


    Mij kun je altijd bellen


    "Ignite, my love. Ignite."