1. mijn keyboard op een kastje, met daaronder mijn cd's en dvd's, vooraan zit mijn favo dvd, waar ik en mijn beste vriend uberproffesioneel op acteren (wij zijn leading stars!) samen met de projecten audiovisuele vorming van de andere klassen, thema allemaal 'filmklassiekers' (wij deden charlie chaplin. en ik ben niet aan het zeveren van proffesioneel. set-opbouw, licht en camera is door de rest van onze praktijkgroep gedaan en ik ben er echt mega trots op.
2. mijn Taylor Swift poster op het concert gekocht, heb er slingers (die ik op het concert heb gevangen) aangehangen, samen met een kleinere affiche van het concert, mijn ticket, en ook mijn ticket van rock zottegem, spoken (een toneelstuk van de legendarische Ibse,, gespeeld door de magnifieke Amsterdamse toneelgroep), en ticket Hans Teeuwen en cinematickets.
3. mijn bureau, dat volgezaaid ligt met notitieboekjes waarin comosities en gedichten van mij staan, pennen, kommen waarin frambozen lagen, oude fles ice tea peche, ...
4. mijn kapotte home-trainer die dateert van de jaren '50, gekregen van mijn peter. Mijn vuilbak hangt eraan en mijn kleren erover
5. mijn bed. Aan het hoofd van mijn bed hangt een van mijn all time fave lyrics (paranoid- black sabbath, mijn favo stuk ervan) en lief berichtje van tahira, 2 zelfs, en het doodskaartje van Hannelore
6. Mijn uitpuilende kleerkast met enorm veel kleren in. Ik hou van mijn schoenen, juwelen jurkjes en t-shirts, stuk voor stuk. maar mijn favorieten zijn mijn scarface t-shirt, gekregen van mijn vriendje, mijn guns 'n roses t-shirt gekregen/gestolen van mijn beste vriend die een halve meter langer dan mij is, en mijn cowboyboots en 23 jaar oude converse all-stars van mijn mama gekregen.
7. Mijn boekenkast, maar op het tweede schap liggen al mijn make-up en verzorgingsproducten. Onderste schap video-games en de boeken waar ik momenteel in lees, zijnde; 'It', Stephen King, 'Duizend Schitterende Zonnen', Khaled Hosseini en 'De medische wetenschap van HOUSE' door Andrew Holtz. Ik hou van science en zal alijd wel in een wetenschappelijk boek aan het lezen zijn, samen met eentje lectuur en eentje literatuur.
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.