• wat is/zijn je favoriete liedje(s) en waarom??
    (Ik verander de hele tijd van liedje, jullie?)

via deze site gaat het nog veel sneller. Dan hoef je alleen de link in te voegen en dan op 'opslaan' te klikken.(nerd)

everything, in time

Ik heb de laatste paar dagen een serieuze verslaving aan Stitches van Young Guns omdat het echt mooi is<3
    Maar het veranderd zodra ik een liedje beu ben en een paar maanden daarna luister ik het terug -ik heb ooit een liedje 130 x op 1 avond geluisterd :$-

All my life I've been waiting for something that never came.

Evanescence - Anywhere. Mijn hele fantasiewereld is er in feite op gebaseerd, en iedere keer weer kunnen de mooie tonen me helemaal betoveren...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Op dit moment Hollywood Undead - Hear Me Now, gewoon omdat ik het een goed liedje vind. I can't stop listening it. :'D

None but ourselves can free our minds.

Muse - Starlight

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Progeny schreef:
    via deze site gaat het nog veel sneller. Dan hoef je alleen de link in te voegen en dan op 'opslaan' te klikken.(nerd)

die is idd veel sneller(A)

Tokio Hotel - 1000 meere

Progeny schreef:

Ik kan geen Duits O.o

Broken - Seether ft. Amy Lee
    En gewoon alles van Bruno Mars? (;

I solemnly swear that I am up to no good.

grapefruit schreef:
    Muse - Starlight

muse is idd goed, maar dan vind ik starlight weer niet een van hun beste nummers.
    Ik ben meer van in flames...

Metalhead 4 life

dat iets...
    ik vind DJ F.R.A.N.K gewoon geweldig, zeker sinds ik hem live heb gezien.
    ik word gewoon blij van dat "dj frank is in the house" gedoe :)

Ik luister normaal gesproken altijd punk muziek maar ik heb echt een zwak voor Taylor Swift, dus mijn favo blijft Taylor swift-Tim MicGraw

Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

Veel, van Infected Mushroom.

No growth of the heart is ever a waste

Ik verander telkens van liedje haha, vooral liedjes van 30stm vind ik awesome.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Bittersweet Symphony van The Verve. Omdat er zoveel gevoel, waarheid en muzikaal talent en kwaliteit in zit.

If we had not a soul, music would have created it.