• Muhh

    Mijn lieve hondje loopt mank ;o.
    Dat is echt zielig ): En nu moet je haar tillen
    om behoeftes te doen ;x

    Nu vind ik m'n hondje echt zielig, hoor ik zo
    dat m'n oma (ze heeft een kunstknie en een versleten
    knie) en m'n moeder (ook versleten knietjes ;x) last
    hebben van hun knie.

    Volgens mij is mijn familie vroeger beenloos geweest ofzo.
    Om dit nuttig te houden, wie van jullie is ook beenloos?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ik niet...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben beenloos. Soms moeten ze me ook optillen om mij mn behoeftes te laten doen. D:
    Haha, nee, ik kan daar sws niet tegen. Ik had vroeger eerst ook zo'n vogeltje. Zit het in de familie? (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:42 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Aww, dat is zielig :( Dat had mijn hondje ook wel eens...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wizardry schreef:
    Ik ben beenloos. Soms moeten ze me ook optillen om mij mn behoeftes te laten doen. D:
    Haha, nee, ik kan daar sws niet tegen. Ik had vroeger eerst ook zo'n vogeltje. Zit het in de familie? (cat)


    Of het in de familie zit ... Geen idee? xdd

    Misschien bij m'n moeder, nie bij m'n vader.

    Maar ik lijk op m'n vader (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Aww, wat zielig! :'[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn hondje heeft ook iets aan haar knietje, weet niet juist wat, maar het gaat soms zo even uit de kom en dan weer er terug in :s

    Jaahaaa, ik ben beenloos.
    Nee, ben ik niet, maar ik heb wel een ernstige ziekte in mijn knieën gehad. Vroeger als kind kon ik nog geen uur lopen of mijn knieën deden pijn en waren 2x hun normale grootte. Dan kon ik meteen zo'n 2 uur niet meer lopen. Nu is het dat ik na 3 uur veel pijn krijg, maar dat is al een gigantische verbetering waar ik erg dankbaar voor ben _O_ Mijn vader had ook een ziekte in zijn knieën en mijn oma van moeder's kant heeft een kunstknie x'D Zal vast in de familie zitten x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mijn kat had een kunst knie. en uit eindelijk toen hij oud werdt kon hij zichzelf niet eens meer dragen en viel hij om. je zag hem pijn lijden. (huil) nu is hij ingeslapen. nu is hij uit zijn leiden verlosdt.
    maar ik mis hem (H)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 13:32 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3