• Hayley was altijd samen met Avril Lavigne één van mijn grote voorbeelden. Tot een vriend van me gisteren zei, dat ze is de nieuwe clip, monster, best wel een sletje is... Ik ben toen gaan googlen op de "oude" Hayley en op de "nieuwe" Hayley. En ben het ergens wel met hem eens. Ze is best veranderd. Vroeger droeg ze weinig make-up, had ze gewoon lekker een casuele, eigen stijl. Nu zit ze helemaal onder de make-up en draagt ze dingen die ik totaal niet Hayley vind... Ze is echt heel erg veranderd.

    Old Hayley



    New Hayley



    Wat vinden jullie, als je haar zo vergelijkt? Vind je haar ten positieve of ten negatieve veranderd en waarom?

    Mensen, jullie hoeven niet meteen zo aangevallen te doen. Ik wil geen ruzie topic. Ik wil alleen jullie mening over Hayley Williams. Tuurlijk, iedereen veranderd, maar reageer niet zo aangevallen a.u.b.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:04 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het echt spuuglelijk. Sorry hoor.

    Celestial schreef:
    Ik vind het echt spuuglelijk. Sorry hoor.


    I totally agree.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weiger de nieuwe clip te bekijken omdat ik na de afscheidbslog van de Farro's zo hard op haar ben afgeknapt.
    Het is gewoon een regelrechte bitch geworden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jij bent toch ook veranderd?


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik heb nu zo al een paar keer iets gehoord over die blog. Waar kan ik dat lezen?


    And in that moment, we were infinite.

    Yoseob schreef:
    Jij bent toch ook veranderd?


    Tuurlijk, maar qua persoonlijkheid, qua uiterlijk wat er in de puberteit veranderd. Maar qua stijl en qua uiterlijk (wat er in de puberteit niet veranderd) niet. En ik merkte het alleen maar op hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dit is een sletje


    Dit niet.



    De oude en de nieuwe Hayley Williams, die bestaan niet. Zij is altijd een persoon die evolueert en groeit. Jij gaat toch ook niet altijd hetzelfde blijven dragen, jij groeit en verandert dan ook? Waarom zou zij dat dan niet mogen?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:02 ]

    ik hield van haar oude stijl, niet omdat ik een fan ben of omdat ik haar muziek elke dag luister(want dat ben/doe ik beide niet)
    maar gewoon omdat ze zo 'chill' leek ofzo .
    maar goed iedereen veranderd, maar dit vind ik persoonlijk lelijk.
    Die wenkbrauwen zijn orange!;x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    daiyu schreef:
    ik heb nu zo al een paar keer iets gehoord over die blog. Waar kan ik dat lezen?


    To infinity and beyond •

    Mwah, ik vind het meevallen, moet ik zeggen. Ze gedraagt zich nu echt als een vrouw, niet als een puber. Er komt een tijd dat mensen volwassen worden, en dat is bij Hayley gebeurd (: vroeger was beter, maar ik vind het nu niet ernstig lelijk.


    Destroy what destroys you.

    Ben ik de enige die vindt dat haar haren met dat roze vloekt ;x


    To infinity and beyond •

    Ik heb de clip monster gekeken maar ze gedraagt/ ziet er niet bepaald uit als ene sletje


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik moet zeggen dat je nou wel precies een verkeerd plaatje van haar uitkiest voor de tweede.


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ik moet zeggen dat je nou wel precies een verkeerd plaatje van haar uitkiest voor de tweede.


    Als je googled op Hayley Williams 2011, krijg je veel van dit soort plaatjes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Deze blog?

    http://joshnfarro.blogspot.com/2010/12/josh-and-zacs-exit-statement.html


    Here & Now