Mijn naam is Kim voor de mensen die dat niet weten en ik kwam uit bij dit:
You are a loving, emotional person. You think and act from the heart, and that sometimes gets you in trouble.
You are very intense and impulsive. You go with your intuition, even if your intuition is telling you to make a very bold move.
You tend to feel strongly about everything in life. You have big emotions that sometimes conflict one another.
You have a wild streak, and you're known to be unpredictable. You chase your dreams.
Vertaling:
Je bent een liefdevol, emotioneel persoon. Je denkt en handelt vanuit het hart en daarom kom je soms in de problemen.
Je bent zeer intens en impulsief. Je volgt je intuïtie, zelfs als je intuïtie je vertelt dat je een zeer gedurfde stap moet maken. Je bent geneigd om je sterk te voelen over alles in het leven. Je hebt grote emoties die soms botsen met elkaar. Je hebt een wild kantje en je bent bekend wegens je onvoorspelbaarheid. Je jaagt je dromen na.
Ik heb het niet letterlijk vertaald, maar daar komt het dus wel op neer
Ik vind eigenlijk wel dat het past bij mij
Alles wat er staat klopt.
Als jullie willen weten, wat jou naam zegt over je, klik dan hier en laat me weten op wat je uitkwam.
Ik vulde alleen mijn voornaam in
Dit topic is naar aanleiding van het naam generator topic
Na wat rond te kijken op die site, kwam ik hier op uit en dat wilde ik gewoon even delen
[ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 16:13 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.