• Nah, ik heb een gif, maar daar zou ik graag wat tekst op hebben staan. Kan dit nog als de gif al klaar is? Ik heb hem namelijk niet zelfgemaakt.(':


    everything, in time

    Volgens mij moet je die tekst toevoegen als je de gif maakt... zijn het verschillende plaatjes achter elkaar of echt een 'filmpje'?

    Ik heb werkelijk geen idee. Volgens mij niet, want als je hem opent is het weer zo'n 'plat' plaatje geworden. Weet jij hoe je er tekst op zet dan? Want dat wil ik zo graag kunnen, maar ik kan nergens een tutorial vinden ;P


    Caution first, always.

    @Nicole Echt een filmpje, zoals ik al zei, ik heb hem niet zelf gemaakt.:3

    @Gary; Eh, nee.x] Nou ja, als je een gif maakt, dan werk je met allemaal kleine plaatjes. Op die plaatjes kun je van te voren gewoon tekst zetten, voor je ze in de gif verwerkt. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    @Nicole Echt een filmpje, zoals ik al zei, ik heb hem niet zelf gemaakt.:3

    @Gary; Eh, nee.x] Nou ja, als je een gif maakt, dan werk je met allemaal kleine plaatjes. Op die plaatjes kun je van te voren gewoon tekst zetten, voor je ze in de gif verwerkt. (:

    Maar hoe krijg je de tekst in elk frame op dezelfde plek? ;D


    Caution first, always.

    Geen idee :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Gary schreef:
    (...)
    Maar hoe krijg je de tekst in elk frame op dezelfde plek? ;D


    Oefenen oefenen oefenen?
    Idunno!D:
    Copy pasta? _O_

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:49 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Oefenen oefenen oefenen?
    Idunno!D:
    Copy pasta? _O_

    Mjeh, I guess :'D


    Caution first, always.

    Ik weet ook niet zo goed, want ik heb nog nooit echt een gif gemaakt, maar kan je van een MP4 bestand een gif maken? Want misschien kan je dan gewoon een filmpje maken met tekst erbij en dat als gif doen?

    als het een filmpje is die je niet zelf gemaakt hebt kan je met vegas movie studio er gemakkelijk tekst op plaatsen of dat dacht ik toch


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kan je doen met Sony Vegas Pro.

    Gary schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee. Volgens mij niet, want als je hem opent is het weer zo'n 'plat' plaatje geworden. Weet jij hoe je er tekst op zet dan? Want dat wil ik zo graag kunnen, maar ik kan nergens een tutorial vinden ;P


    Ik weet wel hoe je er tekst op moet zetten! (maar alleen als je al bezig bent met het maken van een gif, niet daarna) Je moet de tekst boven alle frames zetten aan de rechterkant op photoshop en als het goed is staat die dan op alle frames.


    As travars

    Immagine schreef:
    Geen idee :c


    I´m nothing special.