• Ja, die vind ik dus echt geweldig :9~
    Wij hadden vroeger zo'n ding en god was was dat leuk. Heerlijk oud, stoffig en krakkemikkig. De beperking van niet te veel toetsen snel achter elkaar te drukken omdat ze 'verstrikt' raakten.
    Gosh, I miss it. Ik ga hem maar eens op zolder opzoeken...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jaaaaaaa, omg, die zijn geweldig! Bij ons in de bieb staat er één, die werkt niet, maar het tikt zo lekker en zo, lol. Ik wil er ook één :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg, dat is zo ongelooflijk schattig! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jaaa die dingen zijn geweldig <3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    mijn oma en opa hebben er een, ik speelde er altijd mee maar er zat nooit inkt in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er nog eentje!
    Maar het inktlint is bijna op. Ik schreef er vroeger eindeloos veel verhalen op.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Jaaa,ik had dat ook thuis! En ik heb daar bladeren en bladeren mee volgetypt met dat machine,zo geweldig vind ik dat. Helaas hebben wij geen inkt daar meer voor.

    Nimbuzz schreef:
    mijn oma en opa hebben er een, ik speelde er altijd mee maar er zat nooit inkt in

    Mijn opa had er eentje vroeger, ging ik ook altijd mee aan de slag =3


    Life is hard and then we die

    wij hebben er nog een, het is echt zo leuk. (:


    Save me from myself.

    Aah ik weet niet of wij die nog hebben. Ik mocht er nooit aanzitte,n maar deed dat wel altijd stiekem. Volgens mij wilde ik er een keer een gedichtje op maken toen ik klein was, maar dat kwam niet verder dan het zinnetje: 'Er was eens een poes en die heette Snoes.' Apetrots was ik, op mijn zinnetje rijm :')


    JDN.

    Op mijn basisschool hadden ze zo'n ding. En daar was een opdracht bij dat we een tekst moesten overschrijven. Geweldig vond ik dat_O_ Als je een opdracht eindeloos achter elkaar mocht doen, dan had ik mijn hele basisschooltijd alleen op dat ding gezeten, haha (oké, bij die opdrachten dan).


    To live would be an awfully big adventure

    Dat geluid vond ik altijd leuk als je op toetsen drukte :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Dat geluid vond ik altijd leuk als je op toetsen drukte :'D.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Die dingen zijn egt grappig.