Hoihoi. Ik wou graag beginnen met een Harry Styles story, maar het probleem is dat ik geen leuk titel weet! Kan iemand mij helpoen?
Hier gaat het verhaal over;
Na een tragisch autongeluk overlijden de meest dierbaarste personen van Valentine Whitely , namelijk haar geliefde tweeling zus; Victoria, haar ouders en haar pasgeboren zusje . Dit alles achtrvolgt haar iedere dag, door al dit gedoe te vergeten ging ze elke nacht uit en dronk zich uiteindelijk in coma. Haar vier vriendinnen waren dit zat, en besloten om met ze alle te verhuizen naar London. War ze probeerde om haar alles te laten vergeten, en dat lukte ook dankzij; Harry Styles en de andere jongens van One Direction. Harry Styles werd de beste vriend en broer voor Valentine, maar wat als Valentine plotseling voor het eerst echt verliefd begint te worden op haar beste vriend? En wat als ze niks anders kan doen, dan dat gevoel te negeren ... want Harry is dolgelukkig met de beeldschone Amore Favre. Maar steeds als ze de twee geliefden ziet, breekt haar hart weer in stukjes, en begint ze weer weer te leven zoals ze na de dood van haar dierbaarste personen leefde.
Ik weet het, niet echt orgineel maar ik wou echt een Harry Styles verhaal schrijven hihi ^^
[ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 21:44 ]
If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.