• Ik kijk echt nooit bij het voetbalgedeelte, jullie?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Leeds schreef:
    Ik kijk altijd gewoon bij actieve topics, wat dus betekend dat ik niet bij off-topic kijk.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Voetbal
    Tokio Hotel
    justin bieber
    Anime
    Offtopic

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik kijk enkel bij Stamcafé, Muziek, Anime / Manga en soms Forum spelletjes.

EMIN3M schreef:
    Buh ik kijk gewoon bij actieve topics :'D

Ik kijk eigenlijk gewoon alleen maar bij Stamcafé, Lifestyle, Meetings en Wedstrijden.. Verder kijk ik eigenlijk bijna nergens :'D

Ik kijk alleen maar bij actieve topics.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ik kijk altijd bij actieve topics en ga alleen naar bepaalde subfora als ik een topic wil openen of als ik een bepaald topic zoek.

PUKKELxDING schreef:
    Same, en offtopic :P

Apophis schreef:
    Ik kijk altijd bij actieve topics en ga alleen naar bepaalde subfora als ik een topic wil openen of als ik een bepaald topic zoek.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Orchideous schreef:
    Voetbal, anime enzo.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Justin Bieber, voetbal, anime.

I am an idiot, I move.

voetbal/twilight/justin bieber/anime/harry potter enzoo

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Bij geen 1, ik kijk alleen maar bij actieve topics (joehoe)

-

Voetbal, justin bieber, tokio hotel. (:

Destroy what destroys you.

EMIN3M schreef:
    Buh ik kijk gewoon bij actieve topics :'D

Caution first, always.