• (A)Hoi,

    Ik vroeg me af welke schoenmaat je heb, of je er blij mee bent en of je miscchien een groter of kleinere maat zou willen hebben

    Zelf heb ik maat 42 en vindt ze VEEl te groot voor mijn doen :(

    (flower) Micha (flower)


    Get off, Bill is mine !!!

    43
    Ben zelf 1.78 dus dan is het wel normaal, denk ik


    Here & Now

    Eigenlijk 38, maar omdat mijn tenen heel raar doen, draag ik altijd 39. Daar kan ik mee leven :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    38/39, soms 40 omdat ik steunzolen heb.

    Ik heb maat 38 en ben er wel blij mee :') -Ik ben 14- Ik hoop alleen dat het nog niet eg veel groeit... want zo lang ben ik nou ook weer niet en dan ziet het er lelijk uit.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    41, wel oke.


    No growth of the heart is ever a waste

    39/40 Wel blij mee(:


    Bad decisions make good stories.

    39/40, vind 't niet zo erg? 't zijn maar voeten.. come on xD

    Finnick schreef:
    37/38 (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Soundeffect schreef:
    41/42

    Ik heb liever 40/41, want meestal zijn de schoenen die ik wil zijn nét een maat te klein. Of uitverkocht, of zo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Poseidon schreef:
    37/38/39 :'D


    So Wrong, It's Right <3

    35/36


    All I wanna do is lose control

    Ik weet het eigenlijk niet precies. :S Soms 36, soms 37, 38... Maar 'gemiddeld' dus 37. ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb fucking maat 42, terwijl ik heel klein ben --' en ik mag geen hakken, en hoeveel schoenen blijven er dan over?

    40, maar als ze al maar een beetje klein vallen 41.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    39/40 :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.