• Om de pijn van het verlies van haar dochter te ontwijken verhuisd Ginny naar Amerika. Na bijna zes jaar komt een man uit haar verleden weer terug in haar leven en opent oude wonden en brengt een reis van ontdekking, verdriet en geluk terug.

    ///verduidelijking///

    Ginny verhuisd naar Amerika nadat ze te horen heeft gekregen dat haar dochterje is overleden bij de geboorte. Maar naar zes jaar komt ze weer iemand tegen, Draco. Hij dacht al zes jaar dat ze dood was, maar hoe zit het dan met de baby.

    BUTTERCUP.


    Doen of niet?
    MEER KAN IK NIET VERTELLEN, dan zou ik even goed het hele verhaal kunnen vertellen. Haha.
    De titel wordt verder verklaard als ik het verhaal zou gaan schrijven, ik heb al een begin. Maar ik weet niet of het het wel waard is; weet niet of jullie het iets vinden. Haha.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:19 ]


    Jeah, being a Slytherin is just something I can't change. So be it.

    Ik weet niet echt, ik vind de korte inhoud nog al, vaag eigenlijk. Niet doen.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    Ik weet niet echt, ik vind de korte inhoud nog al, vaag eigenlijk. Niet doen.


    Heb er een 'verduidelijking' bij geschreven. xxx'


    Jeah, being a Slytherin is just something I can't change. So be it.

    Ik vind het wel wat hebben. Ik zou het doen :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Doeeen, ik wou altijd al iets met Draco en ginny ghehe


    We can't spend our lives waiting to live.

    Waar is Harry? :O

    Maar ik zou het wel doen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?