• Of je verliefd zou kunnen worden op een poster. Daarmee bedoel ik, een bekend persoon, die je alleen hebt gezien op posters en op tv. En dan bedoel ik écht verliefd :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eh... Nee


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Vanuit mijn optiek: nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt verliefd nee.
    hem gewoon leuk vinden dat kan misschien wel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    neej als je niet weet wat ECHT zijn karakter is dan niet..
    ik zou het dan meer een obsessie noemen.
    maar weetje.. in je Verbeelding kan alles_O_


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik denk het wel.
    En dat valt dan in de categorie liefde op het eerste gezicht.
    Ofwel, onbereikbare liefde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    Vanuit mijn optiek: nee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MonkeyPie schreef:
    neej als je niet weet wat ECHT zijn karakter is dan niet..
    ik zou het dan meer een obsessie noemen.
    maar weetje.. in je Verbeelding kan alles_O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat je niet echt verliefd kan worden.
    Je vind die persoon misschien mooi en hij lijkt je aardig, maar je kent hem niet. Je weet niet hoe hij in elkaar zit, hoe zijn karakter is enzo.

    Volgens mij kan je zo niet verliefd worden, ook al denkt de persoon in kwestie van wel, want je valt alleen maar op het uiterlijk van de celebrity, niet op het innerlijk.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Niet echt verliéfd verliefd, maar wel erg leuk vinden denk ik. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    PrincesSnape schreef:
    Ik denk het wel.
    En dat valt dan in de categorie liefde op het eerste gezicht.
    Ofwel, onbereikbare liefde.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een kleine crush op Ruud Feltkamp, niet echt verliefd, maar elke keer als ik hem zie denk ik wel: Wauw (H)

    :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan vast wel crushen, maar verliefd word je toch echt op iemands karakter en gezien je celebs zelden persoonlijk kent: nee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat je dan verliefd word op het ideaalbeeld van die persoon dat je in je hoofd hebt. Je word er eerder ongelukkig dan gelukkig van want diep in jezelf weet je gewoon dat het enkel fantasie en geen realiteit is. Maar je kan natuurlijk wel een celebrity heel erg knap of leuk vinden(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.