Dus laten we beginnen met het begin. Ik vind mezelf te dik ik weeg 60-62 kg en ben 171-172 groot, ben nogal gespierd, maar heb een platte buik en je kan mijn ribben tellen. Mijn broer zegt altijd als je mijn spieren wegneemt, dat ik super mager ben en blablabla. Maar door mijn werk (speelplein) als monitor bij de allerkleinste kindjes die dus nog niet alleen kunnen eten, ging ik zelf minder eten. Ik kreeg minder energie, maar hield het uit. Nu gisteren, was ik bij familie gaan eten en uit beleefdheid at ik mijn bord leeg. Ik speelde een drie gangen menu binnen. En toen kwam het, toen we thuis kwamen voelde ik me echt misselijk, ik nam gaviscon (of hoe het ook heet) in, maar dat mocht niet baten want nog geen twintig seconde daarna gaf ik over. Ik had 8 walgen en er kwam dan ook echt alles uit. Ik dacht iets verkeerd gegeten. Maar toen ik ging slapen, kreeg ik koud en daarna super warm en om half zes ongeveer s'ochtends moest ik weer overgeven en niet veel later kreeg ik diarree. Mijn moeder zei dat ik een indegestie had, dus dat ik door zo weinig te eten in de week en plots mijn gewone ging eten, ik dus me 'over eten had' zeg maar. Ze zei ook dat dat het begin van annorexia was. In totaal heb ik 4 x overgegeven en heb dus ook diaree, maar heeft ze gelijk, is dit het begin van annorexia?