• Beter?
    Kijk ik schrijf zeg maar een verhaal die uit verschillende delen gaat bestaan. Dus een deel 1, een deel 2, etc zo zeg maar. En nu vraag ik me af, welke cover jullie beter vinden voor het gehele verhaal.

    1.


    of
    2.




    Let me know! xoxo


    Alleen maar tranen van geluk

    1ste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind die eerste mooi (:

    Ik vind ze allebei wel mooi.
    Maar zelf zou ik kiezen voor 2.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    2


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    de eerste en het is 'cause of because in plaats van cuz


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Bij een vind ik dat straal gedoe niet mooi, maar Voldemort stoort me in het tweede plaatje. Toch maar een, I guess. Oja, en Cuz is dialectisch geschreven.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 12:21 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind de eerste mooier, maar het zou leuk zijn geweest als die lichtbundel begon in de hand van het meisje. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De tweede foto past beter bij het tekstje denk ik ;P


    Caution first, always.

    2de


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    2

    Eerste, hoewel ik de tekst font niet zo mooi vind


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Charade schreef:
    1ste.

    De eerste, denk ik. In het tweede plaatje stoor ik me mateloos aan Voldemort's hand >.< hoewel ik in het eerste plaatje de lichtbundels ook een beetje vaag geplaatst vind.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Charade schreef:
    1ste.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    de eerste :P