• - Ik weet niet of het hier goed staan en of er al eens een topic over is gemaakt -

    Akinator is zo eng haha! Je moet zeg maar een personage in je hoofd nemen, en die geest zijn vragen beantwoorden. Na 20 vragen weet hij eigenlijk altijd wie je in je hoofd had :']
    Bij mij heeft ie Aldo Raine, Mr. Tumnus en Stu Price al geraden lol. Super creepy ;D

    Edit: Hij heeft William Stryker van X-Men niet geraden hehe.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 11:21 ]


    Caution first, always.

    Hij is goed!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Christina Perri kent hij niet c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    pff hij raadde Kathy H van Never Let Me Go niet eens :o


    As travars

    Zo iets heb je ook met voorwerpen : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Zo iets heb je ook met voorwerpen : D

    Heb je een link? ;D


    Caution first, always.

    Hilton schreef:
    aahw, hij is eng.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bwahaha, hij raadt zelfs Katniss Everdeen goed. Ik dacht dat die die niet zou weten X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hij heeft Darren Shan niet geraden... (de schrijver dan, niet het personage)

    Finnick schreef:
    Bwahaha, hij raadt zelfs Katniss Everdeen goed. Ik dacht dat die die niet zou weten X'D.

    I know right? ;D Ik kreeg echt allemaal vage vragen toen ik Mr. Tumnus in mijn hoofd had. Ik wist zeker dat ie het niet zou raden want alle vragen hadden helemaal niks met hem te maken.
    Toen hij het goed had freakte ik hem echt :']


    Caution first, always.

    Finnick Odair duurde ook best lang voordat hij het had, hij raadde eerst verkeerd ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hahaha, hij raadt het zelfs als je gewoon aan jezelf denkt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Hahaha, hij raadt het zelfs als je gewoon aan jezelf denkt.

    Serieus? Ik ga het proberen ;D


    Caution first, always.

    Omg... Hij heeft zelfs Kabouter Plop geraden ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haha na 3 keer fout te hebben geraden had hij het eindelijk goed. Ik had Eminem.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Wow, hij raadde zonet mijn crush, mijn moeder en een eenhoorn :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.