• De titel is: Unexecuted Plans. (Onuitgevoerde plannen)
    Verzin maar iets! ;D

    Het zou heel lief zijn, hihi!


    Forever.

    Ohoh !

    Het gaat over oolog , geesten & glaasje draaien.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    Ohoh !

    Het gaat over oolog , geesten & glaasje draaien.

    Oeps, haha vergeten er bij te zetten, lol xd


    Forever.

    Ik wil er wel een maken, maar ik ben nu film aan het kijken (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik wil er wel een maken, maar ik ben nu film aan het kijken (krul)


    Dat maakt niet uit hoor, maar het zou leuk zijn als je hem morgen ofzo zou kunnen maken (A)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik wil wel proberen (krul)


    Shoganai i ne~

    Comeau schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit hoor, maar het zou leuk zijn als je hem morgen ofzo zou kunnen maken (A)

    Kan ook. Of straks nog, want de film is nou niet echt bepaald eng, voor een horror. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    BeSlytherin schreef:
    ik wil wel proberen (krul)


    Give it a try zou ik zeggen (A)
    Probeer maar wat :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik ben bezig


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!


    en ook nog de link
    (krul)


    Shoganai i ne~

    En ik ben nu ook bezig.
    Het is een kutfilm waar slecht in wordt geacteerd en de acties gewoon slecht zijn.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is niet echt wat we zoeken.... Het gaat namelijk over een jongen. Dat is onze fout hoor , niks tegen jullie. Zijn namelijk best mooi ;3


    James is op kamp met Scouting als ze langs een kerkhof komen met een hike. Dat brengt een van andere jongens op het idee te gaan glaasje draaien. Wat ze niet beseffen is dat ze een gevaarlijke geest oproepen, namelijk een hoge admiraal uit de tweede wereldoorlog. Later verschijnt Hitler in James' spiegel. Zonder dat hij heet door heeft neemt hij bezit van hem en voert al zijn onuitgevoerde plannen uit via James.


    dat is de inleiding , dan is het wat duidelijker.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    Het is niet echt wat we zoeken.... Het gaat namelijk over een jongen. Dat is onze fout hoor , niks tegen jullie. Zijn namelijk best mooi ;3


    James is op kamp met Scouting als ze langs een kerkhof komen met een hike. Dat brengt een van andere jongens op het idee te gaan glaasje draaien. Wat ze niet beseffen is dat ze een gevaarlijke geest oproepen, namelijk een hoge admiraal uit de tweede wereldoorlog. Later verschijnt Hitler in James' spiegel. Zonder dat hij heet door heeft neemt hij bezit van hem en voert al zijn onuitgevoerde plannen uit via James.


    dat is de inleiding , dan is het wat duidelijker.

    Dus een kerkhof, een ouijabord, jongen en Hitler? Op een cover. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Comeau schreef:
    Het is niet echt wat we zoeken.... Het gaat namelijk over een jongen. Dat is onze fout hoor , niks tegen jullie. Zijn namelijk best mooi ;3


    James is op kamp met Scouting als ze langs een kerkhof komen met een hike. Dat brengt een van andere jongens op het idee te gaan glaasje draaien. Wat ze niet beseffen is dat ze een gevaarlijke geest oproepen, namelijk een hoge admiraal uit de tweede wereldoorlog. Later verschijnt Hitler in James' spiegel. Zonder dat hij heet door heeft neemt hij bezit van hem en voert al zijn onuitgevoerde plannen uit via James.


    dat is de inleiding , dan is het wat duidelijker.


    op mijn cover staat toch een jongen en een bord?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Vida schreef:
    (...)
    Dus een kerkhof, een ouijabord, jongen en Hitler? Op een cover. :3


    Zoiets zou kunnen :3 Maar ik laat je vrij om er wat van te maken :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.