• Voor wedstrijden :)
    Nou, ik zat vroeger ook op een Engels schrijf site, met veel wedstrijden, net als Quizlet. wat mij leuk lijkt is als er een deel op je profiel komt waar je een trofee krijgt voor een gewonnen wedstrijd.
    Een plaatje van een trofee dan, voordat jullie denken dat ik gek ben :) zie plaatje ^^'
    De wedstrijdhouder kan de winaars (Eerste, tweede en derde plaats) doorgeven aan een mod en die kan de trofees dan uitdelen ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tja, het lijkt me niet heel erg nodig, eerlijk gezegd. Bovendien zijn er niet zó veel wedstrijden, en ik wil eerlijk gezegd helemaal geen troffee op mijn profiel. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Tja, het lijkt me niet heel erg nodig, eerlijk gezegd. Bovendien zijn er niet zó veel wedstrijden, en ik wil eerlijk gezegd helemaal geen troffee op mijn profiel. :x



    Lijkt me leuk (: maar ook wat zij zegt, sommige willen dat niet.. Dus dat er dan wel een knopje erbij komt voor de mensen die het wel willen en die het niet willen.. dat ze dat gwn kunnen uitzetten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    Lijkt me leuk (: maar ook wat zij zegt, sommige willen dat niet.. Dus dat er dan wel een knopje erbij komt voor de mensen die het wel willen en die het niet willen.. dat ze dat gwn kunnen uitzetten


    Dat is een goed idee ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het onnodig, het zal de site alleen maar vertragen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    Ik vind het onnodig, het zal de site alleen maar vertragen



    Zo veel vertragen zal het niet lijk mij.. anders was er niet een apart ding gekomen voor gedichten enzo.. Ik denk dat die trofeetjes op een soort gelijke manier hetzelfde is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endlich schreef:
    Ik vind het onnodig, het zal de site alleen maar vertragen


    Ik denk niet dat eht veel zou vertragen: het zou zoiets zijn zoals de badges die we nu ook hebben :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is best onnodig en zo zijn we heel erg van het originele idee van de site aan het afwijken met al die onnodige snufjes.
    Wat is er gebeurt met de Quizlet die bestond voor de verhalen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het is wel grappig, maar niet erg nodig. Daarnaast; met wedstrijden krijg je meestal toch al een prijs van de opstarter, dus dat is dan toch wel genoeg? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Het is wel grappig, maar niet erg nodig. Daarnaast; met wedstrijden krijg je meestal toch al een prijs van de opstarter, dus dat is dan toch wel genoeg? (:


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Before schreef:
    Het is best onnodig en zo zijn we heel erg van het originele idee van de site aan het afwijken met al die onnodige snufjes.
    Wat is er gebeurt met de Quizlet die bestond voor de verhalen?


    FAIL. Quizlet heeft nooit bestaan voor de verhalen, maar voor de quizzen, dus de originele quizlet is er sowieso allang niet meer.
    Ik vind het gewoon een leuk idee, is gewoon een leuk extraatje. Op storywrite werkt het ook gewoon en daar kreeg je dan ook gewoon nog een prijs van de wedstrijdhouder. Ik vind het wel een leuk idee en als je het dan aan of uit zou kunnen zetten, dan lost dat ook dingen op met mensen die het niet willen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kunnen we het gewoon niet houden op die badges die we al hebben. Dat zijn ook soort van trofeen zegmaar, naja ik verglijk ze nu alleen, maarja. Wel een leuk idee maar overbodig lijkt mij.

    Mij maakt het niet zo veel uit. Want we hebben inderdaad al badges. Maar als jij het wilt, dan moet je 't maar voorstellen. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Welke site is dat? 8D


    Rainbows on my staircase ~

    Prime schreef:
    (...)

    FAIL. Quizlet heeft nooit bestaan voor de verhalen, maar voor de quizzen, dus de originele quizlet is er sowieso allang niet meer.
    Ik vind het gewoon een leuk idee, is gewoon een leuk extraatje. Op storywrite werkt het ook gewoon en daar kreeg je dan ook gewoon nog een prijs van de wedstrijdhouder. Ik vind het wel een leuk idee en als je het dan aan of uit zou kunnen zetten, dan lost dat ook dingen op met mensen die het niet willen.

    Oeps >.<


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right