• Ik ben al een tijdje bezig met mijn eigen story genaamd: Love in New York ~ BK love story. En nu heb ik eindelijk beslist er een cover voor te gaan maken. Maar aangezien ik hier helemaal niet goed in ben...
    Dus als iemand van jullie er goed in is? (A) Je mag het altijd proberen en hem doorsturen. Of er iets met te verdienen valt? - Ja, eer (A)


    If you can dream it, you can do it.

    Als je plaatjes hebt, wil ik het wel proberen? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Als je plaatjes hebt, wil ik het wel proberen? :3


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is dus ook aal een probeem voor mij.. Ik wil gewoon een plaatje van New York waar het gezicht van Bill in verwerkt is een waar de titel in staat. Maar God, er zijn miljoenen plaatjes van New York en duizenden van Bill... :S


    If you can dream it, you can do it.

    OKe, ik ga proberen. Enige voorkeur qua lettertype? Een zwierig ofzo?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 15:09 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    xXxICExXx schreef:
    Dat is dus ook aal een probeem voor mij.. Ik wil gewoon een plaatje van New York waar het gezicht van Bill in verwerkt is een waar de titel in staat. Maar God, er zijn miljoenen plaatjes van New York en duizenden van Bill... :S

    Wil je een plaatje van Bill van vroeger of van nu? En met welk kapsel? :3 Dan wil ik wel even zoeken.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Endlich schreef:
    OKe, ik ga proberen. Enige voorkeur qua lettertype? Een zwierig ofzo?


    Liefst zwierig :)


    If you can dream it, you can do it.

    Vida schreef:
    (...)
    Wil je een plaatje van Bill van vroeger of van nu? En met welk kapsel? :3 Dan wil ik wel even zoeken.


    Van nu, hoewel het verhaal zich in de toekomst afspeelt. Maar we kunnen nu eenmaal niet even in de toekomst gaan om te zien hoe Bill er dan zal uitzien, met hem weet je namelijk nooit ;p


    If you can dream it, you can do it.


    zo goed?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Da's een mooie! :o

    Welk programma gebruiken jullie?


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    Da's een mooie! :o

    Welk programma gebruiken jullie?

    Gimp 2.6


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Die van Endlich is veel mooier, maar ik heb het toch geprobeerd ;d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.