• heey,
    ik wil een trailer maken maar ik weet niet welke programma het beste is.
    Ik wil het als een echte trailer eruit laten zien. Ik weet wel hoe dat moet maar ik weet niet welke programma het beste is. Ik wil in ieder geval geen WMM (windows movie maker). So do you girls/guys have any idea which on is the best. OOh ja en ook geen imovie want ik heb geen apple producten.

    &

    Ik heb een story van JB (justin bieber) en ik zou het fijn vinden als jullie het zouden lezen en een abo nemen!


    xx- thx(H)


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Ik zoek daar ook al een tijdje naar.
    Want ik kan dus absoluut niet met WMM omgaan.
    Ik heb ook geen Apple producten.
    Hmmm, dan zullen we samen maar eens moeten zoeken. (typing)


    Give love a chance.

    *neemt abbo op topic*
    Als jullie een goed programma weten: let me know. (jah sorry, nutteloze reactie >.<)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    *neemt abbo op topic*
    Als jullie een goed programma weten: let me know. (jah sorry, nutteloze reactie >.<)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb precies hetzelfde als de mensen van de drie reacties boven mij. Sorry, zo kom je natuurlijk niet veel verder. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    VampyreAngel schreef:
    *neemt abbo op topic*
    Als jullie een goed programma weten: let me know. (jah sorry, nutteloze reactie >.<)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    *voelt zich heel erg gequote* :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik maak nooit trailers.
    Maar misschien heb ik wel een programma.
    Studio 12 of Studio 15.
    Je laptop moet wel zwaar genoeg zijn om dat te hebben.En je moet er natuurlijk mee kunnen omgaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik heb een programma gevonden genaamd: Sony vegas 10.0 maar ik vind het heel ingewikkeld dus als je het download dan moet je wel echt de tijd nemen om uit te vogelen hoe het werkt.
    Het programma is heel profesioneel!


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    VampyreAngel schreef:
    *neemt abbo op topic*
    Als jullie een goed programma weten: let me know. (jah sorry, nutteloze reactie >.<)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MissBiebz schreef:
    ik heb een programma gevonden genaamd: Sony vegas 10.0 maar ik vind het heel ingewikkeld dus als je het download dan moet je wel echt de tijd nemen om uit te vogelen hoe het werkt.
    Het programma is heel profesioneel!


    Klopt. Ik werk al een jaar met Sony Vegas programma's maar aangezien ik trials gebruik heb ik het dus telkens maar voor een maand. :s Heb jij het ook een trial of niet? En zo nee, zou je dan de link willen geven? :D