• Ik was dus met m'n vriendinnen op straat aan het praten, komt er oppeens zo'n groepje straat-jongens aan (veel ouder dan ons natuurlijk, ik ben zelf 11 en de oudste daar was 13 en zij waren ongeveer allemaal 17-18 ofzo) Wij natuurlijk denken dat die gewoon toevallig voorbijliepen. Komen ze opeens naar ons toe en knijpen ze in sommigen hun billen. De oudste zei dan dat ze moesten opflikkeren. Die jongens wat stoer doen natuurlijk.
    Toen gingen ze weg, een half uur later ongeveer komen ze terug en doen ze hetzelevde (maar van achteren zodat wij ze niet zagen, deze keer ook bij mij) wij allemaal gillen van angst. Komt die oudste(van onze groep) er weer en zegt: Nu moet je is ophouden, ze zijn te jong oke! Dus opflikkeren of ik bel de politie.

    Ze gingen weg maar met de waarschuwing dat ze nog 'terug zouden komen' en die keer met ergere gevolgen.

    ik ben nu dus echt bang of dit waar is of ze bluften...


    All I wanna do is lose control

    Taz schreef:
    (...)


    Ik ook. Ik probeer zoveel mogelijk samen met vrienden of mijn lief op straat te lopen, tegenwoordig met al die bendes is het nergens meer veilig...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Hmm. creepy guys.

    Ik had na ons schoolfeest ook iets; ik en mijn 2 vriendinnen stonden om half 3 's nachts buiten. Komt er zo'n gast helemaal dronken; hoe oud zijn jullie? wij; 13, 13 en 12, hoezo? Nee, da's te jong.. te jong.. komt ie later terug; hoe oud waren jullie nou? en daarna weer; te jong. veels te jong. Vonden wij ook creep O.o

    HAHAHAHAHAHHA. /FAILURE


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik zou slaan :Y) maar ik ben dan ook al ietsje ouder (oke maar 15 but still) nah volgens mij zijn die gewoon aan het bluffen, no offence maar wat moeten zij aan van meisjes van 11/12/13?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wel raar dat zij al zo oud waren. o.o Maar ik hoop voor je dat ze niet terug komen & anders idd doen alsof je de politie belt, maar ik denk ook dat het bluf was.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Erg vreemd, maar ik zou wel daar weggaan als ik jou was. Of ga in ieder geval ergens heen waar je in het ergste geval snel om hulp zou kunnen roepen. Waarschijnlijk waren ze gewoon stoer aan het doen, maar je kunt beter van het ergste uitgaan. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan