• Wie heeft er toevallig de hitkrant en wil z'n All Time Low poster aan mij doneren? :Y)
    Ik zou je erg dankbaar zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn zus heeft de hitkrant. En als ik een beetje zeur kan ik hem wel te pakken krijgen. Ik wil hem wel doneren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    Mijn zus heeft de hitkrant. En als ik een beetje zeur kan ik hem wel te pakken krijgen. Ik wil hem wel doneren

    Aaawh dat is lieeef :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Aaawh dat is lieeef :'D


    Ik zal het vanavond als ze thuis is wel een vragen. Ze doet toch nooit iets met die posters


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Ik zal het vanavond als ze thuis is wel een vragen. Ze doet toch nooit iets met die posters

    Oké is goed, heel erg bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je zus 'm niet kwijt wil geef een gil, dan ben ik er nog met mijn Hitkrant Abo :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Als je zus 'm niet kwijt wil geef een gil, dan ben ik er nog met mijn Hitkrant Abo :3

    Hihi kan het kloppen dat er ook al eerder 1 instond van Alex Gaskarth? ;$ Want die zou ik stiekem ook wel willen hebben als dat kan ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hihi kan het kloppen dat er ook al eerder 1 instond van Alex Gaskarth? ;$ Want die zou ik stiekem ook wel willen hebben als dat kan ;$

    Alex specifiek zit er niet tussen, volgens mij D:
    Ik wil 'm wel voor je opsturen maar over 5 minuten moet ik me klaarmaken, in de auto jumpen en ben ik een weekje weg. Dus dan zul je wel eventjes gedult moeten hebben :3

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 7:03 ]


    Let it come and let it be

    Ah, zit die in de hitkrant van deze week?
    Dan ga ik hem halen :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Alex specifiek zit er niet tussen, volgens mij D:
    Ik wil 'm wel voor je opsturen maar over 5 minuten moet ik me klaarmaken, in de auto jumpen en ben ik een weekje weg. Dus dan zul je wel eventjes gedult moeten hebben :3

    Oké naja dat is lief ik pb je wel mn adres en dan kan je hem opsturen ik ga vrijdag zelfs 6 weken weg dus ik kan wel even wachten!
    Veel plezier op vakantie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kan je hem zelf dan gewoon niet halen? Wat een gedoe voor alleen maar een poster :'D En mag ik wat vragen, als diegene het naar je verzend betaald diegene dan ook de verzendkosten enzo?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:53 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Het mag. Dus als je wilt kan ik hem opsturen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Staat er een ATL poster in?!
    *gaat kopen* :9~


    Hope goes lost but never dies.

    sorry bij mij hangt hij al aan me muur!

    ooh had de berichten hier boven neiet gelezen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 22:25 ]


    My heart is yours and so am I

    Grint schreef:
    Staat er een ATL poster in?!
    *gaat kopen* :9~


    Dude, als je naar Amerika, gaat en naar een hot topic gaat, heb je zo een mega poster voor maar 6 dollar fzo!


    SLOAN.

    Ik heb al mijn oude Hitkranten doorgespit en ben een paar ATL posters tegengekomen waar ik mijn vriendin heel blij mee kan maken :3


    JDN.