Ik vond Parijs neit eens zo geweldig ? Ik vond het een lelijke en slecht onderhouden stad, I'm not even kidding.. Daarmee bedoel ik dus; overrated.
Maar ik had er wel het concert van m'n leven <3
[ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:24 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Ik ben er nog nooit geweest, maar leuk dat je het zo naar je zin had!
Zelf zou ik er nooit heen willen, het lijkt me wel mooi, maar die taal continu aanhoren, dan flip ik 'm, serieus :'D
Ben er al 4x geweest, ik ga waarschijnlijk over een jaar weer heen ik ken het er zelfs al een beetje het is er zo mooi en ik vind het er gewoon fantastisch! Over twee jaar ga ik er met school heen (:
CountMeIn schreef: Ik ben er nog nooit geweest, maar leuk dat je het zo naar je zin had!
Zelf zou ik er nooit heen willen, het lijkt me wel mooi, maar die taal continu aanhoren, dan flip ik 'm, serieus :'D
Haha idd. Dat doet me denken aan mijn leraar Frans van afgelopen jaar -rilt
Heechul schreef:
Ik vond Parijs neit eens zo geweldig ? Ik vond het een lelijke en slecht onderhouden stad, I'm not even kidding.. Daarmee bedoel ik dus; overrated.
Maar ik had er wel het concert van m'n leven <3
Ow dat vond ik wel meevallen..Van wie had je concert dan?
Ik ben er verleden jaar al geweest en ga er in mei weer naartoe. Alletwee met school. Er zijn echt zo veel mooie gebouwen en dingen om te gaan bezoeken.
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]