• Hee poepz!<3

    Renee was vandaag n het forp en heeft een cool idee voor een serie. Echt er was een een band en de drummer was kei knap hij zag mij nog n_n Maar okay laat ik mijn idee even vertellen:


    Het gaat over een meisje die 12 is ze komt net de de middelbare school. Ze woont in een saai dorp waar nooit wat gebeurt. Ze is een normaal meisje. Er hangt altijd een groepje jongens rond op de parkeerplaats bij het schoolplein. Het meisje heeft besloten dat het wel heel cool zou zijn als 1 van die jongens haar vriendje zou wezen. Haar fanatasie slaat op hol maar word werkelijkheid zodra *weet nog geen naam* op haar af komt stappen hij zit in dat groepje. Maar hij blijkt een lover-boy te wezen. Zo is het meisje 4 jaar in handen van hem en die 4 jaar houd ze een dagboek bij die ze jullie nu laat lezen!

    Of dit verhaal met TH is of zonder weet ik nog niet dus dat zou ik ook graag willen weten als het met TH is ook wie dan de loverboy van hun 4 is. En dat verhaal is in dagboek vorm en drop als je wil meteen een leuke naam voor de hoofdpersoon!<3

    xoxo RWARR,<3


    I do not hook up.

    Namen:

    Hope
    Yuni
    Yuna
    Rachel
    Say (Ikke! xD)
    Summer
    Lia

    Omg ik ebn jaloers dat jij Say heet dat is een vet hippe naam! Misschien gebruik ik die wel!<3


    I do not hook up.

    Jh leuwk :-]
    Heb ng maar 4 quise ovr 1 dezelfde serie en ze lijkn nergens op x']]
    Ik geef mensen gelijk dat ze die niet maken, ik gaa die gwn verwijderen en geen quissen meer zelf maken alleen ng maken van andere :)


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Nee.Nee!

    Das niet eerlijk TOM IS EEN HEEL LIEF MANNETJEE^^:D


    Is ie ook! :P
    Maar ik zie van de 4 hem er het meest voor aan met zn player-imago! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Omg ik ebn jaloers dat jij Say heet dat is een vet hippe naam! Misschien gebruik ik die wel!<3


    Jippie!! [/blijheid]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Doen doen !!

    Maar heb je het idee maybe van een boek
    want ik ken een boek een dat gaat daar over ^^

    Ooh en wat de naam berteft
    *wijst naar zichzelf x]*

    Ahum ^^

    LoveYou <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Thank you all!<3


    I do not hook up.

    Cooooowll


    What's wrong whit loving someone?