• Zaterdag zit ik een week in Belgie, nu moet ik zeggen dat ik het niet zo geweldig vind. Gezien de vorige keer dat we op vakantie gingen een regelrecht dráma was...
    Maar oké, nu gaan jullie mij helpen met overleven.
    De plek waar ze dus heen wouden, is dus zeg maar voor wat jongere koppels, met kinderen van 6 tot 10 jaar. Dus leuke Belgische kindjes vinden om mee op te schieten wordt al moeilijk, daarbij is het meer een bungalow-verhuur, voor mensen die gezamelijk op vakantie gaan, wat wij dus niet doen.

    Wél moet ik zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat we in Belgisch Limburg zitten, wat betekend dat we ook een paar dagen naar Duitsland gaan!
    En omdat ik weet dat sommige van jullie die opmrking bij de hand hebben, née ik verwacht niet dat opeens heel Tokio Hotel voor mijn neus staat, dat hoeft voor mij ook niet, maar Duitsland vind ik gewoon een mooi land, met een mooie, inspirerende taal. Daarbij, kan ik misschien ook inspiratie opdoen voor mijn story :3

    Maar buiten het hele Duitsland-gebeuren, hoe ga ik mijn dagen doorkomen? Want mijn computer gaat níet mee, en Sms'en kan ik vergeten. (cat)


    Let it come and let it be

    Gewoon je MP3 keihard op, zo overleef ik de 15 uur lange reis naar vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    In de Limbureeeeg praaaaaten ze heeeel erg traaaaag en zaaagend dus dat is vast wel haaaaandig vooooor jeeee.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    In de Limbureeeeg praaaaaten ze heeeel erg traaaaag en zaaagend dus dat is vast wel haaaaandig vooooor jeeee.


    Hé, geen slecht woord over Limburgers. :8


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Delirious schreef:
    In de Limbureeeeg praaaaaten ze heeeel erg traaaaag en zaaagend dus dat is vast wel haaaaandig vooooor jeeee.

    Volgens mijn Belg praten Nederlanders traag, dus dat zal wel mee vallen :3


    Let it come and let it be

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Hé, geen slecht woord over Limburgers. :8

    Dat is geen slecht woord, dat is gewoon een feit ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Dat is geen slecht woord, dat is gewoon een feit ;p

    Dat is een mening lieve schat, dingen als tempo zijn meningen :Y)


    Let it come and let it be

    Delirious schreef:
    (...)
    Dat is geen slecht woord, dat is gewoon een feit ;p


    Ik vind dat altijd raar als ze dat zeggen, omdat ik het zelf niet hoor natuurlijk. x'D We zouden traag en 'zingend' praten? Ik merk anders niks, haha ;p En Hollanders hebben ook een speciaal accentje hoor ;p


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Paar dagen Duitsland? Kom eens langs in Winterberg, daar zit ik nu!

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Ik vind dat altijd raar als ze dat zeggen, omdat ik het zelf niet hoor natuurlijk. x'D We zouden traag en 'zingend' praten? Ik merk anders niks, haha ;p En Hollanders hebben ook een speciaal accentje hoor ;p

    Ja dat doen jullie inderdaad : DDD
    Maar van jezelf hoor je dat gewoon niet, haha.
    Net zoals dat je een West-Vlaming ook totaaaaal niet verstaat als die plat praat, haha.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is een mening lieve schat, dingen als tempo zijn meningen :Y)

    Sevda, dat is niet waar. Dat is gewoon een accent ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Ik vind dat altijd raar als ze dat zeggen, omdat ik het zelf niet hoor natuurlijk. x'D We zouden traag en 'zingend' praten? Ik merk anders niks, haha ;p En Hollanders hebben ook een speciaal accentje hoor ;p

    Mmh-, net als bij Belgen, verschilt het Accent van de Nederlanders ook best wel per provincie. Moet je Sem (Shockwave) maar eens horen aan de telefoon, dat is zóóó schattig! :9~


    Let it come and let it be

    Haha, West Vlamingen versta ik ook niet. x'D
    (mijn quote-knop doet het niet ;x)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mmh-, net als bij Belgen, verschilt het Accent van de Nederlanders ook best wel per provincie. Moet je Sem (Shockwave) maar eens horen aan de telefoon, dat is zóóó schattig! :9~

    Ik heb Sem nog nooit horen praten ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Sevda, dat is niet waar. Dat is gewoon een accent ;]

    Nee, dat is het niet. Misschien vind ík hun helemaal niet langzaam praten. Hunny, als Béta-reader, oftewel Taal-Expert, zou je moeten weten dat dingen als tempo, duidelijk meningen zijn :Y)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mmh-, net als bij Belgen, verschilt het Accent van de Nederlanders ook best wel per provincie. Moet je Sem (Shockwave) maar eens horen aan de telefoon, dat is zóóó schattig! :9~


    Haha, kzal 'm 'ns bellen. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik heb Sem nog nooit horen praten ;p

    Tegen mij heeft ze één keer gepraat, het was niet veel wat ze zei, maar damn zo schattig! :9~


    Let it come and let it be