• Nieuwe Bands/zanger(es). Ik ben een beetje door mijn muziek heen. en ondanks dat ik me verveel wil ik muziek.
    Like : Rock,pop,en heel soms metal (krul) en alles wat daar een beetje onder valt 8D
    Dislike: R&B,Dans/disco muziek.te ruige muziek :Y)en tja alles wat daar een beetje onder valt.-heel duidelijk-
    Ik luister al: Lady gaga,Paramore,The lonely island,Glee,heel soms Rihanna en een band waar van ik de naam niet kan spellen en als ik dat doe ik het rampzalig(cat).
    Wat ik dus Niet luister en wat ik ook niet ga luisteren: Justin Bieber(cat)

Als jullie nog iets weten post het hier maar :3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Justin Bieber *O*

To infinity and beyond •

Zit vast wel wat tussen:
    30 Seconds to Mars | 3 Days Grace | Alestorm | Avenged Sevenfold | Bullet for my Valentine | Di-Rect | Dropkick Murphy's | Fall out Boy | Flogging Molly | Foo Fighters | Guns 'n Roses | H.I.M | Lifehouse | Lostprophets | My Chemical Romance | Paramore | P!nk | Rammstein | Rise Against | Slipknot | Sonic Syndicate | The Script | the Prodigy | You me at Six |

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik heb geen idee wat, wat welke genre muziek is dus sorry als dit bij je dislike zit. :3 Florence and the machine vind ik echt awesome, das een beetje soul achtig. Misschien dat je het iets vind. (nerd)

never shout never., <3

[ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:42 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Deze band:

Ze heten The Mitch Hansen Band

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Momenteel be ik helemaal gek van Shakira maar dat is meer latin.. ik weet niet of dat wat is?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

30 seconds to mars, Skillet, the red jumpsuit apparentus, cash cash, three days grace.

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Selena Gomez
    Miley cyrus

Simple Plan

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Simple Plan | Room 94 | Destine | Tokio Hotel | 30 Seconds To mars | All Time Low | Before Their Eyes | Her Bright Skies | Green Day | Black Veil Brides | Escape the Fate | funeral For a Friend | Story Of The Year | Cute Is What we Aim For | Boys Like Girls | Oh, Sleeper | H.I.M | Framing Hanley | You Ate My Dog | Fall Out Boy | Di -Rect | Muse |Three Days Grace
    (krul)

Only those who listen can hear

30 Seconds To Mars, Simple Plan, Green Day, Pink, Avril Lavigne, Katy Perry, Cinema Bizarre, The Script, Evanescene, Adele, The All American Rejects, Beyonce, Destine, All Time Low, Lifehouse, Bruno Mars, Miley Cyrus, Demi Lovato, Selena Gomez, Hilary Duff, Cody Simpson, Taylor Swift, Ellektra, Matthew Morrison, Within Temptation, Kings Of Leon, Lady Gaga, Swedish House Mafia, Superchick, Sum 41, The Fray

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.