• haha, ja echt.
    Ik zit nu eigenlijk al de hele dag te niksen.
    En ik val telkens bijna van m'n stoel af wanneer ik zie dat ik een nieuwe e-mail heb. :'D
    En dan ben ik helemaal enthousiast, open ik 'm en dan blijkt het zo'n reclame ding te zijn. >__<
    Ik ben zoooo nuttig bezig deze vakantie :'3
    Maar waarschijnlijk doe ik zo omdat ik me eenzaam voel :'D
    Bijna iedereen is op vakantie en ondanks dat ik volgende week weer een meeting heb, verveel ik me nu wel in de tussentijd.
    (no_chears)

    Wie wordt mijn 250e vriend[in]?

    Ik ben toch al levenloos dus dit kan er ook nog wel bij! :'D

    Simsssss.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh dat gevoel heb ik ook. Terwijl ik toch al de badkamer heb gepoets, de was gewassen, gestreken/gevouwen en opgeruimd hebt, en de afwas gedaan heb.. Dus, nu heb ik letterlijk niets meer te doen ;______;


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Meh dat gevoel heb ik ook. Terwijl ik toch al de badkamer heb gepoets, de was gewassen, gestreken/gevouwen en opgeruimd hebt, en de afwas gedaan heb.. Dus, nu heb ik letterlijk niets meer te doen ;______;

    Jemig, vergeleken met jou lijk ik wel überlui ofzo :'D

    Ik ben nu al moe en verveeld.
    Hoe moet ik ooit deze 8 weken overleven?
    Misschien toch maar een vakantiebaantje zoeken. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Celestial schreef:
    (...)
    Jemig, vergeleken met jou lijk ik wel überlui ofzo :'D
    Én ik ben ook nog eens ziek dus ik heb heel veel pijn, dus idd.. nu ben je megaüberlui. Hahaha nee grapje. Nou.. ik zit al een paar weken thuis dus dan moet je op een gegeven moment gewoon iets te doen hebben. Dan ga je zo een stukje lopen, dat je toch even buiten bent geweest/ook al regent het.. Dan heb je een frisse neus gehaald en heb je meestal weer wat meer energie om dingen te gaan doen of te ondernemen en dan verzin je vanzelf wel iets wat je dan kan gaan doen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Én ik ben ook nog eens ziek dus ik heb heel veel pijn, dus idd.. nu ben je megaüberlui. Hahaha nee grapje. Nou.. ik zit al een paar weken thuis dus dan moet je op een gegeven moment gewoon iets te doen hebben. Dan ga je zo een stukje lopen, dat je toch even buiten bent geweest/ook al regent het.. Dan heb je een frisse neus gehaald en heb je meestal weer wat meer energie om dingen te gaan doen of te ondernemen en dan verzin je vanzelf wel iets wat je dan kan gaan doen :Y)

    Ja, normaal vind ik regen niet erg. Maar het waait ook nog eens superhard. Dus dan krijg ik bijna het gevoel alsof ik word weggeblazen. :'D
    Nee, dan zit ik liever lui binnen. :'3

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja, normaal vind ik regen niet erg. Maar het waait ook nog eens superhard. Dus dan krijg ik bijna het gevoel alsof ik word weggeblazen. :'D
    Nee, dan zit ik liever lui binnen. :'3
    Dan uhm.. ga je een leuke film kijken! (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat ze de zomervakantie moeten inkorten en meer vakantie in het schooljaar zelf moeten geven, want iedereen verveelt zich op de duur toch.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb hetzelfde. :3
    Iedereen is op vakantie, ofwel gaan ze werken, of ze kunnen gewoon niet. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Haha; in het begin was mijn vakantie heel druk, maar nu is er even niets & ik verveel me steendood. xp Alleen tv & computer, heb ook al geen boeken meer. ;d Maar gelukkig heb ik morgen alweer wat op het programma. ;'D Ergens wil ik wel dat school terug begint, maar langs de andere kant haaat ik het xd

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 16:46 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik wil op vakantie naar Zweden. (no_chears)
    De laatste tijd is er namelijk Wallander op tv, en dat is geweldig. :3
    Dus nu wil ik ook naar Zweden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hingucker schreef:
    Ik vind dat ze de zomervakantie moeten inkorten en meer vakantie in het schooljaar zelf moeten geven, want iedereen verveelt zich op de duur toch.


    Goed punt. ;'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik wil op vakantie ):


    To infinity and beyond •

    Ga een stuk lopen. En dan heb je het koud en ben je natgeregend. Dus ga je douchen of neem je een bad (als je een bad hebt) en ga je daarna in je pyjama voor de tv hangen en een film kijken. (: