• Zo ik had ene ander topic genaamd ROLLEN SUPRISE en hier zijn de uitslagen. Ik heb een paar weggehaald en daarom heb ik nu vier mensjes

    Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
    Verassing 2: BEZET TOMSDICK
    Verassing 4: BEZET PersianRose
    Verassing 6: BEZET KimFootball

    UITSLAG:
    verassing 1: Vriendin Georg
    Verassing 2: Vriendin Gustav
    Verassing 4: Vriendin Bill
    Verassing 6: Vriendin Tom

    En ik zeg van zelf wel wanneer het eerste deel er is.

    JAAA BILL(H)
    Dankjee lieve schat!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nouhou ikke Bill wil ikke nooit Bill :(


    Lalalalalalalala.

    JAAA BILL(H)
    Dankjee lieve schat!

    Ik activeer de proloog als jij een nieuw deel maakt en dat dan activeerd van Daughter of a Hollands footballer, named Rafael van der vaart [Voetbal..]

    (puh) En jij wél rol in mijn serie en ik géén rol in jouw serie >,<

    (...)
    Ik activeer de proloog als jij een nieuw deel maakt en dat dan activeerd van Daughter of a Hollands footballer, named Rafael van der vaart [Voetbal..]

    Deal?

    IKKE WIL BILLY!(huil)


    Lalalalalalalala.

    IKKE WIL ROLLY >,<
    KIM NIET EERLIJK ZIJNN WAT ZIJ ROL IN MIJN SERIE EN IK GEEN ROL IN HAAR SERIE >,<

    (puh) En jij wél rol in mijn serie en ik géén rol in jouw serie >,<


    Dat betekend dat jij niet goed genoeg bnt voor een rol ,, Ik bn ook niet goed gnoeg ,, Heeft se self gesegt ,,(A)


    Crack a bottle

    DAT IS OOK BIJ MIJ,IKKE WIL BILLY ALTIJD EN SIJ SEGT TEGEN MIJ JIJ BILLY KRIJGEN EN NU IK GEORGI(huil)


    Lalalalalalalala.

    Aaargh, kan ik d'r evengoed zeggen dat zij niet goed genoeg is want zij heeft een Paris Hilton afbeeldingetje >,<
    *WRAAK*

    DAT IS OOK BIJ MIJ,IKKE WIL BILLY ALTIJD EN SIJ SEGT TEGEN MIJ JIJ BILLY KRIJGEN EN NU IK GEORGI(huil)

    Nee,ik had gezged dat ik het zou proberen om dat voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Sorry

    Aaargh, kan ik d'r evengoed zeggen dat zij niet goed genoeg is want zij heeft een Paris Hilton afbeeldingetje >,<
    *WRAAK*


    Paris Hilton???
    GOsh ,, ¬¬ en ik vind dat sei aan vriendjespolitiek doet,,marjaa wie bn ik xD


    Crack a bottle

    Ik krijg echt zo'n zin om dit verhaal te gaan maken!! NIET DUS wnat iedereen is weer verdrietig,boos of chagrijnig op me >.<

    (...)
    Nee,ik had gezged dat ik het zou proberen om dat voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Sorry


    Hoe kan dat neit lukken??
    Je kan tog gwn die suprise die sei had van vriendin BIll maken?? ¬¬ Tjee ,,das mi moelijk ¬¬


    Crack a bottle

    Jaah xdreamxOn, eigenlijk heb je wel gelijk dat zij een vriendjespolitiek doet :P
    Maar kom gezellig naar mijn topic, kan je ook een rol scoren ^^