• Hoii,
    Ik ben vaak op zoek naar leuke stories...
    persoonlijk vind ik stories over Justin Bieber, Twilight, BTR, etc..
    niet zo leuk. Maar meer over de realiteit en jongerenproblemen (zoiets)

    Dus post hier de stories die jullie heel leuk vinden


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Roya? Ben jij dat? Lol, ik ben Dilara. :]
    Je moet naar de stories van Atmosphere kijken, zij heeft echt goede stories!


    We accept the love we think we deserve.

    Sailing on the Ocean van Defensive is zo ongeveer het enige verhaal dat ik volg hier op Q en dat geen fantasy of fanfiction elementen bevat.
    Ik schrijf zelf trouwens wel drie verhalen die ook aan je eisen voldoen, maar aangezien je vroeg om stories die ik goed vind, kan ík ze je hier moeilijk aanraden, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha jaa

    Haha jaa (;


    I knoooow ik heb Till i collapse gelezen en die echt heel goed


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Jongens huilen niet van Breakdancer.
    Er zijn nog maar vier hoofdstukjes, maar wel 15.102 woorden, dus je kan nog wel even vooruit. (: Ze post alleen niet zo vaak.

    Het gaat over een groep jongens en de groepsdruk, over alcohol(misbruik), roken en vechten. Gewoon lezen, hij is goed.


    Felix

    Who Killed The President van Chicary.

    En de Gossip Girl story van Lovelyxxx, die is er overigens ook in het Engels.

    En I Wanna Be Him van Gomorrah.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:52 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik schrijf zelf trouwens wel drie verhalen die ook aan je eisen voldoen, maar aangezien je vroeg om stories die ik goed vind, kan ík ze je hier moeilijk aanraden, haha. :'D
    ik heb toch maar even gekeken en This is war is Leeeuk <3


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Till I Collapse en Let Down van Atmosphere & de prins met de creditcard van Archibald zijn op dit moment mijn favo stories. (:


    Opgeven is geen optie.

    Oeps, verkeerd gelezen! Geen eigen stories hier dus :P Hier is een story die ik heel leuk vind! De prins met de creditcard
    Geweldig geschreven gewoon! :3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:53 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    CrazyChicken schreef:
    Jongens huilen niet van Breakdancer.
    Er zijn nog maar vier hoofdstukjes, maar wel 15.102 woorden, dus je kan nog wel even vooruit. (: Ze post alleen niet zo vaak.

    Het gaat over een groep jongens en de groepsdruk, over alcohol(misbruik), roken en vechten. Gewoon lezen, hij is goed.


    Hehehe bedankt! Wordt erg gewaardeerd als mensen mijn story leuk genoeg vinden het door te linken, so thanks! Oh, en niet te vergeten, het gaat ook nog eens over homoseksualiteit. Nou ja, groepsdruk en een goed voorbeeld om te zien wat er gebeurt als je anders bent is homoseksualiteit, want dat wordt nooit geaccepteerd in zo'n groep. =o


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    iemand????


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik heb wel iets, maar ik weet niet of je het leuk vind. Het gaat over de tweede wereldoorlog.
    Vélodrome d'Hiver



    Parijs, 16 juli 1942
    Donderochtend, heel vroeg, het tijdstip dat de 10-jarige Misha Polak ruw verstoord word uit haar slaap. Haar vader had hier al voor gewaarschuwt en is zelf gevlucht. Misha zelf blijft in bed liggen, zich van geen kwaad bewust. Papa is toch veilig, ze kwamen toch voor hem? Als haar moeder haar nog eens wakker maakt met een lijkbleek gezicht en zegt dat ze zich snel moet aankleden en haar spullen moet pakken begint ze zich wel zorgen te maken. Deze donderdag, die ze achteraf de zwarte donderdag noemt, is het begin van het einde.

    Misha Polak is één van de vierduizend Vel d'Hiv kinderen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf meerdere stories over onbekende personen. Zoals al eerder iemand anders aangegeven had, mijn boek 'Jongens huilen niet' die ik later dus uit ga geven. Maar ik heb ook nog een paar stories met fantasie erin. Misschien lijkt het je wat?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    klik
    Addicted to pain.
    Als alles je tegen zit en de pijn binnenin wordt té hevig, wat doe je dan? Kruip je stil weg in een hoekje? Ga je iedere dag naar school met een glimlach terwijl je eronder helemaal gebroken bent. Lach je om de stomste dingen gewoon om je emoties te verbergen voor anderen? Ontwijk je, belieg je, fake je? En bovenal vind je een manier om die pijn even te vergeten? Om even aan iets anders te kunnen denken? Bestrijd je pijn met pijn? Kan je door zelf fysieke pijn te veroorzaken de emotionele pijn even vergeten? Even wegzinken in een ander soort pijn? Mallory Rose weet het, ze weet hoe het voelt, hoe het ‘oplucht’, hoe het voor even, heel even alles beter maakt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Misschien is deze nieuwe story van mij genaamd De mooiboy iets voor jou. Het gaat over Stan en zijn maten die bekend staan als de mooiboys van de school, en dan ook wel players genoemd worden. Mensen begrijpen de hechte band die hij heeft met zijn broeders echter niet. Dan wordt één van zijn beste vrienden doodgestoken door een stel dronken buitenlanders, en storten zijn wereld samen met die van zijn vriend Danny helemaal in. Niet alleen geeft Danny zichzelf de schuld van de dood van zijn vriend, ook worden ze met de dood bedreigt door een nog veel grotere groep jongens waarvan hun vrienden "dankzij hen" in de gevangenis zitten.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 10:51 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.