• Heb ik weer, ik dacht dat hij zo lief was. komt hij gister aan : ik heb geen zin in jou en je problemen. ik laat het wel weten als ik weer tijd voor je heb.en dat zegt hij dan op het moment dat ik al tranen over mn wangen heb lopen doordat ik gewoon een kut dag heb gehad. AAAAAARGH :@

    Meneer maakt het zojuist nog leuker. Ik citeer : ' je doet ertoe, maar ik wil gewoon een dag vrij :)' heb nog nooit zo veel gehuild om een jongen. :(

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:40 ]

    EMIN3M schreef:
    Ohmygosh. Als je vriend zoiets tegen je zegt is hij jou niet waard! ''Ik laat van me horen als ik weer tijd voor je heb?'' Die had ik toch een tijdloze slag in z'n gezicht gegeven!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sacrifices schreef:
    Dit kan zich geen vriendje noemen.

    Claw schreef:
    Dumpen die hap! Is hij gek ofzo? Als hij echt van je houdt zou ie áltijd voor je klaar staan. Hoe hard het ook klinkt, je moet het uitmaken.

    Edit: Maar misschien is het wel een grapje van zijn vrienden ofzo? Bel hem voor de zekerheid even :]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Dumpen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    -zucht- en weer een flikker die iemand zo hard pijn doet. Het spijt me voor je lieverd. Dump hem en zoek iemand die beter is voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'd say: 'Nou, dan heb ik geen tijd meer voor jou als je weer aanbelt om te willen neuken. Ik hoef je kop niet weer te zien. Kiss my bloody ass bitch.'

    Dat heb ik netjes verwoord. Te netjes eigenlijk..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    I'd say: 'Nou, dan heb ik geen tijd meer voor jou als je weer aanbelt om te willen neuken. Ik hoef je kop niet weer te zien. Kiss my bloody ass bitch.'

    Dat heb ik netjes verwoord. Te netjes eigenlijk..



    MUahahahahaha die is geniaal (flower)

    C18 schreef:
    I'd say: 'Nou, dan heb ik geen tijd meer voor jou als je weer aanbelt om te willen neuken. Ik hoef je kop niet weer te zien. Kiss my bloody ass bitch.'

    Dat heb ik netjes verwoord. Te netjes eigenlijk..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dump hem! Blijkbaar geeft hij toch niet om je, die l*l. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!