• Ik doe voor mijn maatschappelijke stage mee aan kindervakantieweek. Met kindervakantieweek worden er hutten gebouw, en spelletjes gespeeld. Is echt leuk. En vanavond is het spooktocht, waar ik een leidster van een groep ben. Ik hoop echt dat het een leuke spooktocht word, aangezien ik niet weet wat er allemaal gebeuren zou. Het is al best wel lang geleden dat ik echt een hele leuke spooktocht heb gehad.

    Zo'n 1,5 maand geleden had ik een spooktocht met voetbalkamp, waar ik geblinddoekt een touw moest volgen en mensen je pakte. Eerst was het leuk, maar toen werd hij te eentonig.

    Om dit topic nuttig te houden, wie van jullie heeft wel eens meegedaan met een spooktoch, en wat gebeurde er toen?


    <3

    Ja, op schoolkamp. Nooit geweten dat ik zo hard kon gillen... :'D Doe ik nooit meer.

    Haha met korfbal, ik ben bij de eerste gast die aankwam teruggegaan ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Sacrifices schreef:
    Ja, op schoolkamp. Nooit geweten dat ik zo hard kon gillen... :'D Doe ik nooit meer.


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb geen idee wat dat is, dus ik heb het waarschijnlijk nooit meegemaakt. :'d
    Ik hoop dat het leuk wordt! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    O ja, in Schotland.
    Maar dat was in een ondergronds stelsel waar ook échte geesten rondspookten.
    Ik ben nog nooit zo hard iets uitgerend, volgens mij heb ik echt een Olympisch record gehaald.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    Ik heb geen idee wat dat is, dus ik heb het waarschijnlijk nooit meegemaakt. :'d
    Ik hoop dat het leuk wordt! (flower)


    Een spooktocht is een tocht door de bossen, die een organisatie organiseert. De toch word belopen in kleine groepjes, en er zitten allemaal mensen, poppen enzovoort in het bos verstopt die je laten schrikken.


    <3

    Mudblood schreef:
    O ja, in Schotland.
    Maar dat was in een ondergronds stelsel waar ook échte geesten rondspookten.
    Ik ben nog nooit zo hard iets uitgerend, volgens mij heb ik echt een Olympisch record gehaald.


    Dat vind ik wel eng.


    <3

    Spooktocht op schoolkamp. In ieder groepje huilde wel iemand behalve bij ons. Wij maakte als die mensen belachelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, op mijn tiende in walibi, ik ben wenend het kasteel uitgelopen :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, met sneeuwklassen in Oostenrijk in het 6de leerjaar (: we waren in een bos bij een jager (dat hoorde er eigenijk niet bij) en er lag overal bloed van een dier en die jager zat de hele tijd te roepen naar ons dat we moesten weggaan ;D

    Ja, in Edinburgh (Schotland) een ghost tour. Naar Underground Vaults en een kerkhof en de gids ging ons helemaal bang maken. En het is serieus ook best wel eng, omdat je allemaal dingen gaat voelen/horen enz. Maar wel echt superleuk om eens te doen :')


    As travars

    ooh das leuk, dat deed ik met clubkamp heb ik 2x gehad. Dan waren er mensen verkleed en verstopten zich ergens en lieten je dan in 1x schrikken. Ook was er een keer dat ze ergens een cd op hadden met zo'n snoei ding als ze bomen omhakken weet je wel, en zo'n vrouw die ging gillen enzo hoorde je dan. Ook was er een keer een vriendin van me die een feestje gaf en gingen we bij zo'n bedrijf ofzo spooktocht doen. Met een groep, kregen we eerst bij professors een drankje; gwn gesmolten ijs dat was opgewarmt. en later kwam er een wolf en moesten we ergens onderdoor en wou hij onze enkels pakken. Toen we bij een vijver kwamen stond er een rolstoel en kwam er uit een water ineens een stuit fontijn, daar was ook schrikken. Maar ik denk eerder dat je van dat eerste moet verwachten..

    Eigenlijk valt het wel mee, je moet bij iemand lopen en gwn gezellig maken en je schrikt maar is best grappig vind ik Vooral in het donker is het geellig

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:18 ]

    Leeds schreef:
    Ja, in Edinburgh (Schotland) een ghost tour. Naar Underground Vaults en een kerkhof en de gids ging ons helemaal bang maken. En het is serieus ook best wel eng, omdat je allemaal dingen gaat voelen/horen enz. Maar wel echt superleuk om eens te doen :')


    mhh, maar dat is anders als wat ik nu heb, :')


    <3

    Vorig jaar kamp. Ik vond het eigenlijk niet eng, maar kan ook komen doordat ik en achteraan liep en de leraren -die de "spoken" waren- soms raar deden. Zo liep er een tegen een paaltje aan en een ander begon te lachen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    401 schreef:
    (...)

    mhh, maar dat is anders als wat ik nu heb, :')


    Ja sorry hahah.
    Maar mijn zus had wel eens zo'n witte wieven spooktocht gehad, maar toen was ik zelf te jong :') en de spooktocht die ik had gehad die het meest lijkt op die van jou, was dat we op groep 8 kamp door een heel donker bos moesten lopen 's nachts. Maar het lijkt me wel grappig om zo'n spooktocht als jij gaat doen te gaan doen, dus heel veel plezier!


    As travars