• Haaii pretty bitchez<3

    Yay, ikke weer een idee hebben [/Again again again] maar ikke niet zeggen ga hoe het verhaal gaat gaan alleen rollen ga ik verdelen ^^ Ik werk wéér met verrassingen maar wees blij wnat ik heb erug veel rollen nodig ^^ Dus, meld je maar aan!

    Verrassing1; BEZET By; TOMSDICK
    Verrassing2; BEZET by; LOLLIPOPx
    Verrassing3;
    Verrassing4; BEZET By; PersianRose
    Verrassing5;
    Verrassing6; BEZET By; BILLPIRAAT
    Verrassing7; BEZET By; xGUMMYBEAR
    Verrassing8;
    Verrassing9; BEZET By; SWEETxQUEEN
    Verrassing10;
    Verrassing11;
    Verrassing12;
    Verrassing13; BEZET By; KimFootball


    Zozo, 13 rollen dus hea ;) Enuhmm dit moet ik dus ff van je weten^^

    Rol;
    Plaatje [/Niet té scene/Emo of met téveel tattoo's, piercings];
    Tekstje;


    Dankje <3
    Kies again niet de eerste maar de beste ^^

    KissEz <3

    Rol; liefste vriendin Tom geghe x]
    Plaatje; Komt
    Tekstje;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Ikkuu wil rol


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol;
    Verassing 6? In ieder geval iets met Bill of Tom =D
    Plaatje [/Niet té scene/Emo of met téveel tattoo's, piercings];
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    Tekstje

    Hey Bitch!

    Lees dit goed!

    Rose is de naam van deze chicka. Ze is 16 jaar en hobby's heeft ze niet. Ze gaat ook niet meer naar school maar heeft wel de VWO gedaan. Haar humeur is erg afwisselend en ze kan best een bitch zyn maar ook heel lief. Verder heeft ze nog een broer die niet boeit. Meer heeft ze niet om over te zeuren

    Dus Bye!



    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; mg ik nu eens Tom??? anders geef je me maar eentje waar ik het beste bij pas.

    Plaatje [/Niet té scene/Emo of met téveel tattoo's, piercings]; http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg

    Tekstje;
    Charissa das de naam, ik hou van bunnys en uitgaan. Ik heb een zusje Haley en ik ben jongensverslaafde oepsz x'D weetje ik laat me niet echt makkelijk doen, ik bn wel los enal, en meestal drink ik te veel, maar das juist zo leuk aan dit alles x'D Nauw genoeg gezevert Bubai.x33


    *He's the one.

    Rol; verrasing 7
    plaatje;

    http://leisurelab.com/linernotes/wp-content/uploads/2008/03/cilmi.jpg

    tekstje; HaajPeOpz

    I'm A Pretty Girl In A Pretty World

    My name is Chanel,
    BitchName I Know
    maar ik word ook niet voor niets een Bitch genoemd
    de langste relatie die ik ooitheb gehad duurde hooguit 2 weken denk ik toch, hierdoor moet je niet gaan denken dat ik dom ben. Want dat is niet zoje mag er gwn uit afleiden dat ik al veel vriendjes heb gehad ('A) iedereen vind me Coowl & Geiwl & écht de SEX, maar zelf vind ik me niet zo speciaal. Got A Lot Of Friends en als je erbij wilt horen moet je er wel tegen kunnen dat ikalle aandacht krijg ....

    x3


    PoisonTrash on camera


    Rol; De verassing die met Tom of Gustav krijgt
    Plaatje: http://img2.timeinc.net/people/i/2007/startracks/070212/paris_hilton.jpg
    Textje: Hoii,ik ben dus Kim en hoe oud ik ben gaat je toch helemaal niet aan dus daarom zeg ik het ook niet. Ik lijk op een huppelkut en ben het ook maar ik ben tenmisnte wel aardig en niet zo'n bitch. Ik ben erg rijk en heb 1 hondje genaamd Tinky en het is een Chihuahua. Ik ben erg slank en lang en heb lichtblond haar. Ik doe veel verzorging ana mijn uiterlijk en sta lang voor de spiegel maar dan heb ik tenmisnte wel een goed resultaat. Maar ehhm ik ga nu dus DOEI!!

    Rol; maaktniet uit ; neem verrassing 3 fzo .

    Plaatje [/Niet té scene/Emo of met téveel tattoo's, piercings]; http://interestingcelebrities.com/pictures/miley_cyrus.jpg
    stel je er niet al te veel vragen bij, ik vind haar gewoon een tof uiterlijk hebben x')

    Tekstje;

    HaayHaay .
    Ik ben dus Elien ; Ik hou van muziek en niets anders dan muziek . Ik ben nogal verlegen als er andere mensen, vreemde mensen bedoel ik dan. Eenmaal ik die heb leren kennen, huppel ik constant rond en trek me niets aan van niemand; Mijn motto is dan ook : Leef je eigen leven, niet dat van een ander. Oja ; 17 jaaroud . =)

    Nhaja .
    ikweetnietsmeer ..

    XoXo


    /

    Ikkuu rol heb of niet? :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij rol heb :P

    IKKE?


    Lalalalalalalala.

    AAAAAAAAAAAAH IKKE ROL HEB =D


    Lalalalalalalala.

    Ik Wil en Eis Een Rol(cat)


    PoisonTrash on camera

    IK OOK EEN ROl schat mijn info staat hier ergens geef em maar eentje makt niet uit!


    *He's the one.

    IKKE OOK ROL HEB ?? x333


    PoisonTrash on camera