• [naam] is 27 jaar en heeft net de studie verpleegkundige afgerond. Nadat haar zus na tien jaar vechten tegen een eetstoornis omkomt weet ze wat ze wilt doen. Haar grote droom is om in mensen te helpen om van hun eetstoornis af te komen. Ze krijgt een baan in Saint Michael Hospital for Eating Disorders, een best onbekend center. Voor vele patiënten is ze een grote steun in moeilijke tijden, maar wat als er een jongen wordt binnengebracht, tegelijk met een meisje, Claire en Maarten. Maarten is een 25 jarige die op het randje van sterven staat. Wat als ze verliefd word op een patiënt, en zal ze Maarten kunnen helpen?

    Doen/niet?
    Titel?
    Naam hoofdpersonage?
    Origineel?

    Ik weet dat dit al weer het zoveelste verhaal is over eetstoornissen, maar ik wou het origineel houden en over een andere boeg gooien. Ik hoop dat me dat gelukt is.
    Sorry als al deze verhalen jullie ergeren.
    Claire is gebaseerd op een personage uitRun Away een stand alone en op het personage Claire in Mirror.
    Kop op mensen, ik heb wel jullie mening nodig. Negatieve mogen ook hoor.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 16:05 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Doen/niet? Het klinkt niet slecht, dus doen ;)
    Titel? Ehm... iets in de geest van: "Il y a l'amour... Et puis il y a la vie, son ennemie." (Je hebt het leven... en dan nog het leven, haar vijand. Heb ik zelf gebruikt voor een hoofdstuk van mijn verhaal)
    Naam hoofdpersonage? Geen idee... iets simpels?
    Origineel? Zoals je zelf zegt, het gaat weer over eetstoornissen, maar je invalshoek is wel origineel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 16:42 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Doen/niet? Het klinkt niet slecht, dus doen ;)
    Titel? Ehm... iets in de geest van: "Il y a l'amour... Et puis il y a la vie, son ennemie." (Je hebt het leven... en dan nog het leven, haar vijand. Heb ik zelf gebruikt voor een hoofdstuk van mijn verhaal)
    Naam hoofdpersonage? Geen idee... iets simpels?
    Origineel? Zoals je zelf zegt, het gaat weer over eetstoornissen, maar je invalshoek is wel origineel.

    Die titel klinkt wel leuk, ik houd hem in beraad ^^


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Doen/niet? DOEN!
    Titel? Ik ben niet goed in titels, sorrie!
    Naam hoofdpersonage? Ik vind Samantha altijd wel leuk, en dan afgekort Sam.
    Origineel? Oui, oui!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Doen/niet? Zeker doen!
    Titel? What shall I fight for? (of ze moet vechten voor haar liefde, of voor zijn eetstoornis.
    Naam hoofdpersonage?Caressa [spreek je uit als Karessa]
    Origineel? Zekerweten!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 17:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Before schreef:
    (...)
    Die titel klinkt wel leuk, ik houd hem in beraad ^^


    Oeh, leuk ^^ Merci


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik houd niet zo van eetstoornisverhalen, eerlijk gezegd... :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik houd niet zo van eetstoornisverhalen, eerlijk gezegd... :')

    Daar kan ik inkomen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right