• […] was twee jaar geleden het vriendinnetje van Harry Styles. Helaas, moest ze verhuizen uit Holmes Chapel naar Doncaster. Het ging uit en ze waren er beide kapot van. Ze hielden nog wel contact, maar de laatste tijd is dat ook steeds minder. Nu, twee jaar later, heeft [...] een relatie met Louis Tomlinson. Ze kregen drie maanden voordat Louis en Harry auditie deden voor X factor, die nu samen een band vormen met de andere drie. De liveshows beginnen over twee weken en het probleem is dat de bandleden dolgraag het vriendinnetje van Louis willen ontmoeten, maar wat als Harry haar herkent? Ze is wel veel verandert in twee jaar tijd, maar Harry was haar vriendje voor wel een jaar. Louis weet van niks, maar zal het allemaal uitkomen? Ze weet niet dat Harry nog steeds wat voor haar voelt.


    Ja ik weet het, er staat nog geen naam in voor het meisje. Suggesties voor een titel?

    - Is it all comes true?
    - What's Going on in this few years.

    Kijk maar of je er iets mee kan..


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Ik weet dat het een beetje offtopic is, maar ik vind de verhaallijn niet zo sterk.
    Waarom zou die Harry niet mogen weten dat zijn ex nu met iemand anders samen is? Ik zie het hele probleem niet..
    Daarom is het ook voor mij redelijk lastig een goeie titel te verzinnen :]


    No growth of the heart is ever a waste