• Giel is een bitch. (cat)

    Giel is echt een klootzak O,o


    Alis volat propriis

    Is dit niet in scene gezet?


    EGYPTIAN GOD

    wat een arrogante klootzak is het ook(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik blijf van 3FM houden (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woow, ik geef Metz echt 100 procent gelijk hier.

    Aaaach ik vind Giel nog steeds leuk hoor.(cat) Maar dit is wel een beetje onbeschoft van hem.


    ars moriendi

    Ik snap niet wat je als rapper bij 3fm doet, dat is meer een zender voor de wat alternatieve dingen, zoals rock bandjes enzo. Plus ze zijn gewoon zo meestal haha, hij neemt het te serieus, het is gewoon meer als grap. En eerlijk? Hij is echt een stereotype, jezus hekel aan dit soort mensen.


    -

    Ik erger me meer aan die Metz gast dan aan Giel hoor :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind die Metz gast erger dan Giel,ok Giel had iets vriendelijker kunnen doen maar het is ook deels voor de grap he. Dat moet je gewoon inzien. Maar de Metz gaat een beetje te ver met zijn gescheld en gedriegd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, mensen die giel ook nog verdedigen sporen van geen kant. Het is een zelf ingenomen kwal die ook nog eens te laf is om de confrontatie aan te gaan. Ik heb hem nooit symapthiek gevonden, maar nu ik dit gezien heb, kan hij opflikkeren met dat glazen huis van hem. Echt zo iemand die bekend wordt door andere mensen zwart te maken.

    Dat die Metz zo kwaad wordt, vind ik meer dan logisch. Als pedo giel, met zijn vriendin van zeventien, eerst praatjes heeft en vervolgens te laf is om met die Metz te praten, moet hij van te voren beter gewoon maar zijn mond dicht houden.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:22 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Hij is echt een .....

    argh ik ben hier nog steeds kwaad om. Waarom kan hij dat gewoon doen en vind niemand het erg? Als ik zoiets zou doen zou iedereen me voor de rest van mijn leven uitkotsen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Niet lief van Giel!!(N)
    Ook al kan ik die gast niet, hij deed het ofzo ook bij Darryl heel stom, ben ik ook niet fan van hor. Maar ik ga toch ook niet dom doen tegen mensen waarvan ik vind dat ze niet kunnen zingen of zo, dan zeg ik gwn de waarheid maar niet op de manier alsof ze niets kunnen.

    Ik vind dat Giel geen mensen moet uitnodigen als hij van te voren niet eens vind of ze wel of niet kunnen zingen/rappen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 23:44 ]

    God, seriously, het is een radiozender. Let maar eens op hoe vaak andere artiesten daar belachelijk op gemaakt worden. Dat is ter vermaak.
    Daarna begint die rapper vet te bitchen, dan reageert Giel zo terug. Like, zou ik ook doen dan.

    Verder ben ik 't ook met youleftme eens, het is 3FM, wat doe je daar in godsnaam als rapper. Ik weet niet, maar een beetje persoon die naar de radio luistert weet dat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.